וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהרגה ונכדה? נפצע קשה מפגיעת רכב במעבר חצייה

אישה כבת 60 נפגעה ממכונית בשדרות בנימין בנתניה, ומותה נקבע. כתוצאה מהפגיעה, שנגרמה בשל תאונת שרשרת, עגלת התינוק בה אחזה הועפה. שני הולכי רגל נוספים נפצעו קל

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

אישה כבת 60 נהרגה בצהריים (שני) מפגיעת מכונית בעת שחצתה מעבר חצייה בשדרות בנימין בנתניה. עגלת התינוק בה אחזה הועפה כתוצאה מהפגיעה, ונכדה?, שהיה בעגלה, נפצע קשה. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עולה כי מכוניתו של הנהג הפוגע נפגעה קודם לכן מרכב שנסע מאחוריה, מה שגרם לנהג - בן 77 - לפגוע בשניים. שני הולכי רגל שנפצעו קל ואישה נוספת, נפגעת חרדה, פונו לבית החולים לניאדו בעיר.

עמוס בנישתי, עובד בחנות סמוכה למקום התאונה, סיפר כי כאשר היה בעבודתו שמע "בום אדיר", רץ מהר החוצה והבחין ברכב שפגע באישה עם תינוק. "כשהגעתי, ראיתי את התינוק לכוד בין העגלה לגלגלים. אזרחים שהיו פה הרימו את האוטו, שלפתי את התינוק החוצה, פתחתי לו נתיב אוויר כפי שלימדו אותי, וראיתי שהוא מתחיל לבכות ולהגיב, עד שהגיעו כוחות ההצלה. את האישה ראיתי כשהיא מרוחה על הכביש ובעצם הבנתי שאין לה סיכוי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסבתא נהרגה, הנכד התינוק נפצע קשה. זירת התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית של התאונה, עולה כי המכונית שעמדה ברמזור מאחורי כלי הרכב הפוגע התנגשה בו בצורה קלה באופן יחסי. מסיבה לא ברורה הנהג בן ה-70 איבד שליטה והחל בנסיעה, עלה על אי תנועה אחד ואחריו המשיך לאי תנועה נוסף - שם פגע בסבתא ובתינוק. הנהג פונה לבית החולים לניאדו בעיר לקבלת טיפול, כשהוא סובל מהלם.

אתמול נהרג רוכב אופניים בן 77 בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שנפצע קשה מפגיעת כלי רכב ברחוב קרליבך בעיר. המשטרה חוקרת את האירוע. כמו כן, לפנות בוקר אתמול נהרג רוכב אופנוע בן 21 בתאונת דרכים בכביש 90, בין מושב ירדנה לנווה אור, מצפון לבית שאן. התאונה נגרמה ככל הנראה עקב החלקה של רוכב האופנוע, וצוות מגן דוד אדום שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. לא היו מעורבים בתאונה כלי רכב נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אזור התאונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully