וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעים זועמים: "נתקענו ברכבת כי שכחו לתדלק"

הרכבת מתל אביב לירושלים נעצרה בבית שמש בשל תקלה, אך לדברי הנוסעים הוחלט להמשיך בנסיעה: "נתקענו שוב והחזירו אותנו לבית שמש. זה היה סבל". הרכבת: מתנצלים בפני הנוסעים

קטר בלי דלק הוא לא בדיוק התופעה שנוסעי הרכבת מצפים להיתקל בה בסיומו של יום עבודה מפרך. עם זאת, זה מה שציפה לנוסעי קו תל אביב-ירושלים אתמול (שני), כשהדלק בקטר הספיק רק עד בית שמש.

הנסיעה בקו שיצא אתמול ב-19:53 הייתה אמורה להימשך שעה וחצי, אך הנוסעים הגיעו לתחנה בירושלים רק ב-22:30, לאחר כמעט שלוש שעות. מנקודת העצירה באזור בית שמש, השלימו הנוסעים לאחר המתנה ארוכה את דרכם הביתה באמצעות אוטובוסים ששכרה רכבת ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוסעים נאלצו לרדת מהרכבת בתחנת בית שמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא להאמין, אבל הרכבת נעצרה כי שכחו למלא דלק", סיפר אחיה, אחד הנוסעים על הרכבת. "יצאנו מתל אביב מרכז ב-19:53, ולאחר שהרכבת נעצרה בתחנת בית שמש, הספקנו לשמוע שיחה של הנהג עם הפקח שאמר ש'נגמר הדלק'. חיכינו רבע שעה, הנהג כיבה את אחד המנועים של הרכבת ואז החליט להמשיך בנסיעה. ב-21:12 הרכבת נעצרה שוב, אמרו שיש תקלה טכנית והנהג הלך לקטר האחורי. התחלנו לטפס בנסיעה איטית מאוד לכיוון ירושלים ונתקענו שוב. בסוף הוחלט שחוזרים לבית שמש ומשם, אחרי המתנה נוספת, הביאו לנו אוטובוסים לירושלים שהורידו אותנו בתחנת רכבת בעיר. זה היה פשוט סבל".

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "בשל תקלה טכנית, הרכבת נאלצה לחזור לבית שמש. אנו מתנצלים בפני הנוסעים".

לקריאה נוספת:
השוואה עגומה: ישראל מפגרת בתחבורה מול העולם
מע”צ מודים: הרכבת לאילת עלולה לפגוע באלמוגים
הישראלים לא נוטשים את הרכב הפרטי

לפניות ליאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully