וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר עכו: "יכול לזהות את החשודים בירי עליי"

קובי מנדל

28.10.2013 / 12:56

שמעון לנקרי, שניצל בחודש מרץ האחרון מניסיון רצח, הגיב למעצר החשודים במעורבות בתקרית, וטען כי הבחין במהלכה בשניים שלא היו רעולי פנים. "תוך חודש העניין יתבהר", אמר

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, הגיב היום (שני) לראשונה להודעה על מעצר ארבעת החשודים בניסיון ההתנקשות בחייו בחודש מרץ האחרון. "עברה עליי תקופה מאוד קשה מאז האירוע, גם בריאותית", הודה לנקרי במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת בלשכתו. "אבל", הוא הבהיר, "אני סומך את ידיי על המשטרה שתגלה מי עשה את המעשה הזה. תמיד אמרנו שאנו סמוכים ובטוחים שהמשטרה תוציא לאור את האמת". בנוסף, חשף לנקרי כי הוא עודכן בתקופה האחרונה בפרטי החקירה, ואף "יודע מזה כחודש שיש קצה חוט".

לנקרי הדגיש כי הוא אינו חוזר בו מהצהרתו מיד לאחר שחרורו מבית החולים לביתו, כי גורמים פליליים ביצעו את המעשה כדי לקבוע את תוצאות הבחירות לראשות העיר. "תחושת הבטן שלי גם עתה היא שזה ניסיון לקבוע את תוצאות הבחירות, ותוך חודש העניין יתבהר לחלוטין", אמר. עוד הוסיף לנקרי, שממשיך להיות מאובטח בעקבות האירוע עם שומר ראש אישי, כי במהלך ניסיון ההתנקשות הוא הבחין בשני חשודים שלא היו רעולי פנים, ולכן הוא סבור שיוכל לזהות לפחות אחד מהם.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מדבר עם עיתונאים לאחר ששוחרר מבית החולים אליו הובהל לאחר שניסו להתנקש בחייו. אדריאן הרבשטיין
הפרשה תתבהר בקרוב? לנקרי/אדריאן הרבשטיין

היום הוארך בבית משפט השלום בעכו מעצרם של ארבעת החשודים בניסיון הרצח של לנקרי. בית המשפט אסר לפרסם את פרטיהם עד מחר. הארבעה, תושבי הכפר מכר-ג'דיידה שליד עכו, נעצרו לפנות בוקר בחשד למעורבות בניסיון הרצח.עשרות בלשים וחוקרים מימ"ר חוף, בפיקודו של מפקד הימ"ר, ניצב-משנה אלי אסייג, ובסיוע שוטרי יס"מ, פשטו על בתיהם של הארבעה, בני 18 עד 21, ועצרו אותם ללא התנגדות. הארבעה מוכרים למשטרה, והם הורשעו בעבר בביצוע כמה מעשי שוד. ככל הנראה, הרקע למעשה פלילי, אך לפי שעה המניע לניסיון הרצח לא ברור. הארבעה נעצרו בעקבות מידע מודיעיני שנאסף במשך תקופה ארוכה.

עוד בנושא:
4 צעירים נעצרו בחשד שניסו לרצוח את ראש העיר עכו
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי נורה; מצבו בינוני
ראש עיריית עכו משחזר: "ראיתי את הקנה מולי ולחצתי על הגז"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully