וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המוסך נדהמו: אם גידלה תינוקת בתא המטען

העובדים שטיפלו במכוניתה של אישה מצרפת שמעו קול בכי בוקע מאחורי המכונית, שם הופתעו לגלות פעוטה עירומה ורועדת. האם נעצרה. ככל הנראה, היא לא סיפרה לאיש על הלידה

מטען חריג במיוחד בצרפת: אישה בת 45, תושבת העיר בריניאק לה-פלן שבמרכז המדינה, נעצרה אתמול (ראשון) לאחר שבתא המטען של מכוניתה התגלתה תינוקת, שככל הנראה איש מלבד אמה לא ידע על קיומה. ב"מירור" הבריטי דווח כי התינוקת, בת כשנה עד שנתיים, "גודלה" בחלל הדחוס מאז היוולדה.

הגילוי המרעיש – תרתי משמע – אירע כאשר האם המסתורית הגיעה עם מכוניתה לטיפול במוסך. העובדים במקום שמעו בכי של תינוק, ותוך זמן קצר מצאו את התינוקת כשהיא עירומה ורועדת. בעיתון הבריטי נכתב כי שכניה של האישה הופתעו מאוד מהבשורות על מעצרה, ועוד יותר מכך – על הנסיבות שהביאו לכך.

"הם אנשים כמו כולם", אמר שכן של האישה ובעלה, ששמותיהם לא פורסמו. הוא ציין כי המשפחה "אינה מלוכלכת". "ביקרתי בביתם כמה פעמים ומעולם לא היה שם סימן לתינוק", העיד האיש. לדבריו, "כלל לא הבחנו שהיא בהריון". אם לא די במעשה המזעזע המיוחס לאם, לפי הדיווח בם בעלה נעצר בימים האחרונים. זאת לאחר ששוטרים תפסו אותו נוהג על קטנוע שבבעלותו כשהוא תחת השפעת אלכוהול.

עוד חדשות מהעולם:
צפו: ארבעה נחשי קוברה מגוננים על תינוק ישן
תיעוד: פר זועם השתולל ונגח בשוטר תנועה
מחאת נשים: אין כביש? אין סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully