וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוענח הרצח בכפר טרומן בזכות DNA בנייר דבק"

24.10.2013 / 20:36

בדיון בהארכת מעצרו של יורי דיניקוב, החשוד ברצח שמעון הרוש בתחילת יוני השנה בפתח ביתו, טענו נציגי המשטרה כי דגימת DNA נותרה בזירת הרצח. חשוד נוסף שוחרר מחוסר ראיות

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

(זירת הרצח בכפר טרומן)

כמעט חמישה חודשים לאחר שנרצח לעיני אשתו בפתח ביתם בכפר טרומן, חוקרי ימ"ר מרכז במשטרה טענו היום (חמישי) כי פענחו את רצח שמעון הרוש, שהותקף על ידי שני רעולי פנים בתחילת חודש יוני השנה. במהלך דיון בבית משפט השלום ברמלה בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של יורי דיניקוב, החשוד במעורבות ברצח, טענו נציגי המשטרה כי דגימת DNA שנמצאה על גבי נייר דבק שבו השתמשו רוצחיו של הרוש בן ה-46, שייכת לדיניקוב.

אדם הותקף על ידי רעולי פנים מחוץ לביתו בכפר טרומן – ומת. דרור עינב
לטענת המשטרה, דגימת DNA של החשוד ברצח נותרה במקום/דרור עינב

בנוסף לכך טענו נציגי היחידה כי הוא הפליל עצמו כיוון שסיפר על שאירע בליל הרצח למדובב משטרתי ששהה עמו בתא המעצר. אדם נוסף שנעצר עם דיניקוב שוחרר ממעצר מחוסר ראיות. לטענת המשטרה, דיניקוב רצח את הרוש בשל סכסוך ביניהם.

בליל 3 ביוני חזרו לביתם בכפר טרומן הרוש ובת זוגו מהליכה לילית. בפתח הבית, הבחינו השניים בשני רעולי פנים שככל הנראה הופתעו מהם. הם תקפו את הרוש באמצעות לום מברזל ונמלטו מהמקום. כתוצאה מהתקיפה נפצע הרוש באורח קשה, וצוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום. זמן קצר לאחר הרצח שוטרי תחנת לוד ערכו מרדף אחר חשודים במעורבות ברצח, אף דיניקוב והחשוד הנוסף ששוחרר נעצרו בסוף חודש יולי. במהלך הדיון הוגשה הצהרת תובע נגד דיניקוב, ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully