וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בין עבריינים? בן 46 הותקף ליד ביתו שבכפר טרומן - ומת

3.6.2013 / 3:07

הגבר, המוכר למשטרה, חזר עם בת זוגו מהליכה לילית, אז הבחינו בשני רעולי פנים שנמצאים בביתם. אלה הופתעו מהגעת השניים, תקפו את הגבר ונמלטו. מרדף מתנהל אחר החשודים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

חיסול על רקע סכסוך בין עבריינים? צוותי מד"א נאלצו לקבוע הלילה (שני) את מותו של גבר בן 46 המוכר למשטרה לאחר שהותקף ככל הנראה על ידי שני רעולי פנים על יד ביתו שבכפר טרומן. על פי עדויות שנאספו עד כה, הגבר חזר עם בת זוגו, כבת 30, מהליכה לילית לביתם שבכפר. השניים זיהו שני רעולי פנים בביתם, ואלה הופתעו מהגעת בני הזוג, תקפו את הגבר באמצעות לום ונמלטו מהמקום. כתוצאה מכך, הגבר נפצע באורח קשה מאוד בראשו. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה במקום במשך זמן ממושך, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

אדם הותקף על ידי רעולי פנים מחוץ לביתו בכפר טרומן - ומת. דרור עינב
במקום נמצאו מוט ברזל ושוקר שיתכן ושימשו את רעולי הפנים החשודים בתקיפה. כפר טרומן, הלילה/דרור עינב

המשטרה החלה לחקור את נסיבות האירוע ובשעה זו מתנהל מרדף אחר שני רעולי הפנים. סגן ניצב דורון תורג'מן, מפקד תחנת לוד, אמר לוואלה! חדשות: "ב-1:20 התקבל בתחנת המשטרה דיווח על שוד בכפר טרומן. כוחות שהגיעו למקום זיהו אדם שרוע בכניסה לבית. כוחות של מד"א הגיעו לשטח וביצעו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו של האיש". לדבריו, כרגע הכוחות לומדים את הזירה, שנחשבת למורכבת מאוד. "הכוחות מבצעים פעולות נרחבות וסריקות באזור עם מסוק וכוחות רבים. בשעה זו לא ניתן להרחיב יותר", הוסיף מפקד התחנה. החקירה הועברה לימ"ר מרכז. נבדק חשד כי בין ההרוג לחשודים התפתח עימות, ובמקום נמצאו מוט ברזל ושוקר שיתכן ושימשו אותם. בת זוגו של ההרוג מסרה למשטרה את עדותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדם הותקף על ידי רעולי פנים מחוץ לביתו בכפר טרומן – ומת. דרור עינב
מרדף משטרתי עדיין מתנהל אחר החשודים. כפר טרומן, הלילה/דרור עינב

לפני שבוע התנהל מרדף אחר צעיר כבן 20 שנחשד בדקירה של אדם אחר בפתח תקווה ופציעתו. הדקור הגיע לתחנת המשטרה בעיר, אז, לדברי היומנאי, יצאו השוטרים לסריקות אחר החשוד בדקירה. לאחר זמן קצר אותר החשוד כשהוא לא רחוק מהתחנה. על פי החשד, הוא החל להימלט מהשוטרים שדלקו אחריו, ותוך כדי מרדף הסתובב לעבר אחד מהם כשהוא אוחז סכין בידו ואומר לשוטר: "אני אשחט אותך". השוטר קרא לו מספר פעמים לעצור אך החשוד לא עשה כן, ולכן ירה בו השוטר. הצעיר נפצע בפלג גופו העליון ופונה במצב קשה לבית החולים בילינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully