וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שוטרים הסיעו צעיר לשיחת איומים בבית קברות"

רמי שני

24.10.2013 / 23:01

שני שוטרים מאשדוד נאשמים שהיכו באגרופים ובאלות צעיר תושב העיר, ללא כל סיבה, רק כיוון שאחד מהם טען שהוא דיבר "לא יפה". הוא נלקח לבית עלמין כי "אין מצלמות"

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד שני שוטרים מאשדוד, באשמת חטיפה ותקיפה ללא סיבה הגורמת לחבלה חמורה. לפי כתב האישום, עטר זיגלווקס (35) וסרגיי מלכוב (25) היכו את תושב העיר, אנדריי איגנטוב, לאחר שהורו לו להיכנס לניידת משטרה מבלי להסביר את הסיבה למעצר, היכו אותו וביימו נסיעת איום לבית קברות כדי להפחיד אותו, באומרם כי "בית קברות, אין מצלמות". "גם ככה אתה תתלונן, אני אתן לך סיבה טובה", אמר לו זיגלווקס.

תחילת האירועים לפני כשבועיים, אז התיישבה חבורת צעירים ובהם איגנטוב ליד בניין העירייה בבאר שבע, בשעת לילה מאוחרת. אחד השוטרים, מלכוב, לא היה בתפקיד באותה שעה ועבר במקום כדי לחפש את אחיו. בין השניים התפתח ויכוח אשר גרם לכך שמלכוב הזעיק את השוטר השני שנאשם, זיגלווקס, שהגיע עם שוטר נוסף ושני מתנדבים. הוא הורה להם לערוך חיפוש על גופו של של איגנטוב ללא סיבה מיוחדת, וטען כי האופן בה דיבר אליו במהלך הוויכוח "לא יפה".

"אף שלא נמצא דבר במהלך החיפוש, ועל אף שאיגנטוב הציג תעודה מזהה, הורה לו זיגלווקס להיכנס לניידת וזאת מבלי להסביר לו את הסיבה לכך", נכתב בכתב האישום. בהמשך, מתואר כי עם כניסתו לניידת הוכה באגרוף מצד זיגלווקס, שעמד מחוץ לניידת והלם באיגנטוב בפניו. בעקבות עוצמת המכה, החל איגנטוב לדמם. אלא שאז ניגש אליו השוטר השני, מלכוב, והלם בו גם כן באגרופים. בהמשך נכנסו השוטרים לניידת בעוד זיגלווקס מורה למתנדב שנוהג בה לנסוע לבית העלמין ברחוב משה סנה בעיר.

"נתחיל לבוא אליך הביתה ונבצע חיפושים, נציק אליך, הכול יהיה בסדר", איים עליו זיגלווקס בזמן הנסיעה. הוא לא הסתפק בכך, ובמהלך הנסיעה לבית העלמין, נטל אלה, הסתובב לאחור והיכה את המתלונן בכל חלקי גופו. עם הגיעם לבית העלמין, הורו לו השוטרים לצאת מהניידת, ושם חבט בו זיגלווקס בברכו. לאחר מכן הוא איים עליו שאם לא יקום על רגליו בטרם יסיים לספור עד שלוש, הוא יכה אותו שוב באלה. איגנטוב נעמד על רגליו מחשש מחבטות נוספות, ואז נסע עם הצוות לתחנת המשטרה באשדוד. בתחנה ערכו עליו השוטרים חיפוש, אשר בסיומו התלהב ונשלח לדרכו. "למדת לקח, לא תדבר ככה לשוטרים", אמר לו זיגלווקס. בנוסף לחטיפה ותקיפה, מאשימה אותם המחלקה לחקירות שוטרים בניצול לרעה של כוח המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully