וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "הסטרואידים הפכו אותי מאשה לגבר שרירי"

מלצרית בת 28 החלה להשתמש בסטרואידים על מנת לפתח את שריריה, ולאחר שימוש ממושך גופה הפך לגוף של גבר - כולל שיער פנים ואפילו איבר מין

קנדיס ארמסטרונג, מלצרית בת 28 מלונדון, לא ציפתה לתוצאה ה זו כשהחלה להשתמש בסטרואידים על מנת לפתח את שריריה - גופה הפך לגוף של גבר שרירי, כולל שיער פנים ואפילו איבר מין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנדיס לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבלונדינית עדינה ויפה, היא הפכה לגבר ברונטי עם שרירים, ועם שיער גוף על גבה, חזה ושפתה העליונה. למרבה ההפתעה הדגדגן שלה אף תפח והגיע לממדים של איבר מין גברי. כשהתחילה את השימוש בסטרואידים לא הייתה לה כל כוונה לשנות את מינה ובסרט תיעודי שנעשה עליה היא סיפרה כי "זו לא הייתה התכנית שלי. אמנם תמיד רציתי זרועות גדולות, כתפיים רחבות וירכיים קטנות, אבל לא הבנתי שמה שאני באמת רודפת אחריו הוא לוק גברי". לדבריה, גם הדגדגן שלה עבר שינוים: "הוא הולך ומתארך והוא כבר בגודל שלעשרה ס"מ ' וגם נראה כמו פין, עם עורלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה הפלא, קנדיס לא מתכוונת להפסיק את השימוש בכדורים. "אני חושבת שבשלב זה, זה יותר יפגע בי מאשר יועיל", הסבירה, "אני אאבד את כל השרירים, אבל לא את התכונות הזכריות כמו צורת הפנים והקול העבה. אי אפשר כל כך לחזור אחורה, אם אחליט שזה מה שאני רוצה, אאלץ לעבור תהליך דומה לזה של גבר המעוניין להפוך לאישה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה היתרונות עולים על החסרונות, ומאפשרים לה לעשות משהו שהיא מאוד אוהבת – הופעות דראג. "זה מאפשר לי להתפתח בכיוונים שאני רוצה ולהגשים את אחד החלומות שלי. אם כבר מכנים אותי בשמות, אז לפחות שארוויח מזה משהו".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully