וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת וליאון התפללו במקביל בכותל - ולא דיברו

המתח בבחירות לראשות עיריית ירושלים בשיאו, ומטה ברקת אף התלונן למשטרה על חבלה לכאורה של פעילי ליאון בהצבעה. בתל אביב המועמדים אופטימיים: "מקווים למהפך", אמר הורוביץ

צילום: טל אנגלנדר, עומר מירון, מור שאולי, ערוץ 9, לע"מ; עריכה: גדי וינסטוק

שעות ספורות לאחר פתיחת הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות, והמתח בין המועמדים לראשות עיריית ירושלים בשיאו. ראש העיר, ניר ברקת, והמועמד היריב משה ליאון הגיעו שניהם הבוקר (שלישי) להתפלל בכותל המערבי, במרחק כ-20 מטרים זה מזה, אך נמנעו מלהיפגש. כמו כן, מטה ברקת הגיש תלונה למשטרה על דיווח שהתקבל לפיו פעילים מטעם ליאון הגיעו לבית האבות "שומרי החומות" בשכונת סנהדריה, אספו מכל הדיירים את תעודות הזהות שלהם, ואמרו כי יחזירו אותן בהמשך היום.

מהמטה של ליאון נמסר בתגובה: "השיטה של מטה ברקת זה לבכות, לתחמן ולהתלונן. זה בדיוק מה שמאפיין את הפעולות שלו בשלושת החודשים האחרונים. בעוד שרון חולדאי מציג בתל אביב את הישגיו, ברקת מנהל קמפיין נגטיבי שכולו הכפשות נגד המעומד השני".

מצפון עד דרום: היום בוחרים את ראש העיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברקת הגיע להתפלל בכותל, אך נמנע מלהיפגש עם ליאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש העיר ברקת יצא מביתו הבוקר ואמר: "אני אופטימי, מרגיש מצוין. לידי גרה הנגידה החדשה, אתמול בית"ר ירושלים, והיום יהיה טוב". הוא הגיע להצביע בקלפי בתיכון ליד האוניברסיטה העברית כשהוא מלווה בשחקן אלי אוחנה, מועמד מספר 10 ברשימתו. לאחר מכן, החל בסיור הבחירות וניסה לעודד תלמידי תיכון להצביע. "התחושה טובה מאוד. אנו יודעים שיש תמיכה רחבה מאוד, ורוב הציבור רוצה עוד חמש שנים של תנופה. המאמץ הגדול שלנו הוא לתרגם את התחושה הזו בקלפי", הוסיף ברקת.

ליאון הגיע להצביע בקלפי בבית הספר בית חינוך בשכונת קטמון הישנה, שם אמר: "מאז גיל 18, כל יום בחירות הוא חגיגה דמוקרטית בשבילי. אני שמח, נרגש ומחכה כבר לשעות הלילה אז נראה את התוצאות האמתיות ואני מצפה לניצחון מוחץ. אני מבקש מכל תושבי העיר: 'לכו להצביע כדי שאיכות החיים שלכם תשתפר'".

קודם לכן, במהלך ביקורו בכותל, אמר ליאון: "אחרי שלושה חודשים קשים מאוד בירושלים, שבהם התמודדתי עם שקרים והכפשות, אני שמח שהגענו ליום הזה. אני בטוח שתושבי ירושלים רוצים שינוי ואיכות חיים ומקווה שזה יקרה הערב ויהיה ראש עיר שידאג לתושבים". ליאון גם התייחס לאי התמיכה של החסידויות הגדולות בו: "בסך הכול החרדים תומכים בי תמיכה מלאה. נשארו כמה אלפים שהשאירו חופש הצבעה ואני מברך על כך כי אני רוצה שהדמוקרטיה בירושלים תמומש במלואה ושלא יחשבו שהיה כאן דיל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
משה ליאון מצביע בירושלים. נועם מושקוביץ
"רוצה שהדמוקרטיה בירושלים תמומש במלואה ושלא יחשבו שהיה כאן דיל". ליאון מצביע/נועם מושקוביץ

בעיר השנייה בגודלה, תל אביב, ההצבעה מתנהלת לפי שעה ללא דיווחים על אירועים חריגים. ראש עיריית תל אביב המכהן, רון חולדאי, הגיע להצביע בקלפי בבית הספר נעמי שמר בצפון העיר. "אני מרגיש יוצא מן הכלל", אמר חולדאי. "כולם צריכים ללכת להצביע. להשתתף בבחירות זה דבר חשוב. פרט לזה, הכול בידי הבוחרים". חולדאי עוד ציין כי היום שואלים את דעתם של הבוחרים בקלפי. "אני שמח שהתהליך הזה מתקיים אני שמח להיות ראש עיריית תל אביב ושמח להמשיך להיות ראש עיריית תל אביב". בנוגע לסקרים המנבאים לו ניצחון, אמר חולדאי: "אני אף פעם לא אופטימי. אשרי הדואג תמיד".

רון חולדאי מצביע בבחירות לראשות העיר תל אביב בבית הספר ע"ש נעמי שמר. יותם רונן
"אף פעם לא אופטימי". חולדאי שם פתק בקלפי/יותם רונן

הורוביץ' הגיע להצביע בצפון הישן של תל אביב, כשהוא נראה מחויך, ושם הצטלם והתחבק עם פעילים. "זאת הרגשה מצוינת. אני מקבל המון תמיכה ואהדה ברחבי העיר, מצפון ועד דרום", אמר הורוביץ'. "אני מקווה שכולם ייצאו להצביע ואז נזכה. אני מאמין שאחוז הצבעה גבוה יפעל לטובתנו. אני קורא לאנשים שרוצים שינוי בתל אביב לא להסתפק בלייק בפייסבוק, כי רק בקלפי עושים שינוי". לדבריו, מההתרגשות לא ישן חצי לילה. "זה יום חשוב עבורי. אנחנו מקווים למהפך", ציין.

בהכנת הידיעה השתתפו יאיר אלטמן, יקי אדמקר, מור שמעוני ומיכל רשף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully