וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט-אפ טורקי: חנות סקס "כשרה" למוסלמים

22.10.2013 / 8:09

חאלוק מורט דמירל החליט להקים אתר למכירת מוצרי סקס שיפעל לפי רוח האיסלאם. אמנם לא ניתן לרכוש בו צעצועי מין, אך אפשר לקבל עצות "כשרות" לחדר המיטות

יזם טורקי פתח חנות סקס "כשרה" למוסלמים, שבה הוא מוכר מוצרים התואמים לדבריו את רוח האיסלאם. חאלוק מורט דמירל, בן 38, מוכר בחנות הווירטואלית שהקים מוצרים להגברת החשק המיני והוא מסביר לגולשים באתר כיצד לקיים סקס "כשר", לפי חוקי השריעה בדת המוסלמית. לדבריו, הוא החליט להקים את האתר כיוון שחברו סיפר לו כי חיפש באינטרנט מוצרי סקס ואף עצות בנושא, אך באתרים שבהם גלש הוא נחשף לחומר בוטה מדי לטעמו. "בדרך כלל בחנויות סקס מקוונות יש תמונות פורנוגרפיות, שגורמות למוסלמים לחוש שלא בנוח. אנחנו לא מוכרים ויברטורים, לדוגמה, כיוון שזה נוגד את האיסלאם", הסביר דמירל.

בטורקיה, שבה פועלות חנויות סקס ספורות בלבד – גם בערים הגדולות, יש הטוענים כי ראש הממשלה הטורקי, רג'פ טייפ ארדואן, מנהיג שלטון הנוטה לחדור בגסות לפרטיות האזרחים, בין היתר בשל אדיקותו הדתית ובחירתו ללכת בדרך האיסלאם הפוליטי.

האתר של דמירל, שבו ניתן למצוא עצות ומדריכים לחובבי הסקס הטורקים, מסביר לגולשים מה האיסלאם מתיר לעשות בחדרי חדרים – ומה הוא אוסר. מאז שנפתח האתר בשבוע שעבר, הוא זוכה לפופולאריות גבוהה בקרב הטורקים, כאשר ביום ראשון ביקרו בו כ-33 אלף גולשים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully