וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צולמה מקבלת מין אוראלי ברחוב והתלוננה: נאנסתי

צעיר שביצע מין אוראלי בבחורה באמצע הרחוב תועד על ידי עוברי אורח שמיהרו לפרסם את התמונות בטוויטר, אולם למחרת הגיעה הבחורה למשטרה וטענה: מהתמונות ברשת גיליתי שנאנסתי

תמונה של גבר המבצע לכאורה מין אוראלי בבחורה באמצע הרחוב ליד בנק פורסמה בשבוע שעבר בטוויטר והפכה לוויראלית, אולם כעת האישה המצולמת טוענת כי מדובר באונס. לדבריה היא נאנסה באמצע הרחוב ואיש מעוברי האורח לא עזר לה, אלא רק צילמו את המתרחש ומיהרו לפרסם ברשתות החברתיות.

על פי הדיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז", הצעירה היא סטודנטית בשנות ה-20 לחייה מאוניברסיטת אוהיו, ובתמונה שצולמה במוצאי שבת שעברה היא נראית כשהיא נשענת על חלון בנק, הנמצא לא רחוק מתחנת משטרה, בזמן שצעיר כורע לידה ומבצע בה מין אוראלי. לפחות עשרה אנשים תיעדו את האירוע ופרסמו את התמונות בטוויטר. אולם למחרת הגיעה הבחורה המצולמת לתחנת המשטרה הסמוכה וטענה כי מהתמונות ברשת גילתה כי הותקפה מינית וכי היחסים לא קוימו בהסכמה אלא תוך ניצול העובדה שהיא הייתה שיכורה. כל עוברי האורח שפירסמו את התמונות מיהרו למחוק אותן ואחד מהמפרסמים אף מחק לחלוטין את חשבונו בטוויטר, לאחר שזכה למתקפה ולהאשמות בשיתוף פעולה עם האנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורמים שצפו בתמונות ובסרטונים שצולמו טוענים כי נראה שמדובר במין בהסכמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות טענות הבחורה, גורמים שצפו בתמונות ובסרטונים שצולמו טוענים כי נראה שמדובר במין בהסכמה. "הגבר מבצע מין אוראלי בבחורה ושניהם נראים נהנים מזה", אמר אחד מהצופים, "בשלב מסויים היא אפילו הניחה את ידה על ראשו".

דובר מטעם המשטרה המקומית מסר כי הם בהלם כי כל כך הרבה אנשים צילמו את האירוע ואיש מהם לא טרח לעזור, אולם לדבריו ייתכן כי "הם לא ידעו כי הם צופים באונס" וכי כעת הם מחפשים את הצעיר שצולם בסרטון החשוד באונס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר מבצע מין אוראלי בבחורה ושניהם נראים נהנים מזה",/מערכת וואלה!, צילום מסך
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully