וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרה בחשד שגנבה מחנות - עם עובר מת בשקית

השוטרים עצרו שתי בנות 17 בחשד כי גנבו מוצרים מחנות של רשת הלבשה התחתונה ויקטוריה סיקרט בניו יורק. אולם, הם נדהמו לגלות בשקית של אחת מהן עובר ללא רוח חיים

השוטרים והמאבטחים, שמוצבים דרך קבע בחנויות הבגדים בניו יורק, יודעים שלעיתים הם נדרשים לבצע חיפוש בתוך שקיות הקניות של המבקרים, אשר מתעורר לגביהם חשד כי הם ביצעו גניבה מהחנות. אולם, השוטרים שעצרו השבוע שתי נערות בחנות ויקטוריה סיקרט בעיר כדי לחפש בשקיותיהן, לאחר שחשדו כי הן גנבו פריטים מהחנות, הופתעו במיוחד מהדבר שגילו בתוכן: עובר אנושי ללא רוח חיים.

האירוע הייחודי התרחש ביום חמישי האחרון באחת מהחנויות של רשת ההלבשה התחתונה במרכז מנהטן. שתי הנערות, בנות 17, ערכו קניות בחנות. כשהתכוונו לצאת ממנה, הן נעצרו על ידי השוטרים לצורך ביצוע חיפוש בשקיותיהן, בשל חשד שהתעורר כי הן גנבו פריטי לבוש מהחנות. לצד המוצרים הגנובים, נדהמו השוטרים לגלות באחת השקיות את העובר המת.

הנערה שבשקיתה נמצא העובר, אמרה לשוטרים כי היא ילדה את העובר יום לפני כן, אולם היא לא ידעה מה לעשות איתו. לכן, לטענתה, הכניסה אותו לתוך השקית בחנות. היא נשלחה לטיפול בבית החולים, וחברתה נלקחה להמשך חקירה בתחנת המשטרה. העובר המדובר הועבר לנתיחה שלאחר המוות כדי לנסות ולקבוע את סיבת המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully