וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרית הנשימה במשך שלוש שעות תרנגולת עיוורת

האישה הקדישה זמן רב להנשמה מפה לפה לתרנגולת העיוורת צ'וחי ווקי - חיית המחמד האהובה על בתה האוטיסטית לאחר שנפלה לתוך בריכת שחייה. "נס של תרנגולת"

תרנגולת מאוסטריה ניצלה ממוות בזכות תושייתה של נערה יצירתית. הציפור, המכונה צ'וקי ווקי נמשתה לאחר שמשב רחוק חזק הפיל אותה אל תוך המים. בתחילה היה נראה כאילו לתרנגולת אין כל סיכוי לשרוד אבל רוברטה ראפו האוסטרית לא התייאשה: היא הקדישה את כל כוחותיה ובמשך שלוש שעות תמימות עיסתה את לבה של התרנגולת והנשימה אותה בניסיון להחזירה לחיים.

הילדה, ריינה בת ה-14, קפאה מרוב הלם ובהתה בדאגה בניסיונות הנואשים של אמה להציל את צ'וקי ווקי שהחלה לפתע להראות סימני חיים. לאחר שהתרנגולת חזרה לעצמה והתגברה על האירוע הטראומתי בנות המשפחה החזירו אותה לבית, חיממו את גופה וייבשו את נוצותיה בעזרת מייבש לשיער. כבר באותו ערב התרנגולת הטילה ביצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבת, האם וצ'וקי ווקי ברת המזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוברטה סיפרה שלבתה, הסובלת מאוטיזם, ישנו קשר הדוק במיוחד לבעלי חיים. התרנגולת העיוורת מתגוררת בבית מזה כמה שנים ומוגדרת "כחברת משפחה". הבת ריינה סיפרה לעיתונאים: "צ'וקי ווקי היא הילדה הקטנה שלי. גידלתי אותה באהבה. היא פשוט נס של תרנגולת".

  • עוד באותו נושא:
  • תרנגולת
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully