וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפץ לחו"ל: קנגורו השבית שדה תעופה באוסטרליה

לאחר שחדר לשטח השדה, לא הסתפק בכך "סיירוס" הקנגורו, ונכנס לבית המרקחת בטרמינל הנוסעים. מטפלים שהוזעקו הרדימו וחילצו אותו בשלום. צפו באירוע החריג וביונק הנפלא הזה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

אין זה חריג ששדות תעופה ברחבי העולם נסגרים ומפונים, לרוב בשל חשש ביטחוני כזה או אחר שמתעורר. לעיתים אפילו בשל שריפה או דליפה של חומר מסוכן. אבל הסיבה שבגללה נאלצו לשתק את שדה התעופה במלבורן שבאוסטרליה היא ייחודית, אפילו ייחודית מאוד.

היום (רביעי) בבוקר, קיבלו מתנדבי צוות חילוץ חיות הבר "ויקטוריה" פנייה בהולה ממנהלי שדה התעופה במלבורן. כפי שמדווח עיתון הגרדיאן, קנגורו בוגר וחסון, ממין זכר, פלש לשטח שדה התעופה ובאורח פלא הגיע לבית המרקחת הממוקם באחד הטרמינלים בשדה. לפי אמי אמאטו, אחת המתנדבות שסייעה בהרדמתה ובפינויה של חיית הכיס, הקנגורו היה מבוהל לחלוטין ופצוע בפיו ובמקומות נוספים, לא ברור כתוצאה ממה.

קנגורו שהתפרע בנמל התעופה של מלבורן, אוסטרליה. אוקטובר 2013. AP
"סיירוס" מסתגר בבית המרקחת/AP

"אני מקווה שהוא ישרוד את הלילה", אמרה אמאטו, "קנגורואים הנלקחים בשבי יכולים לעיתים לסבול ממחלת שרירים (מיופתיה) העלולה אפילו לגרום למותם". אמאטו סיפרה כי הקנגורו המתוח, אשר זכה לשם "סיירוס" על ידי אחד המתנדבים, יפונה לשמורה לחיות בר בגיסבורן, שם צוות השמורה יפקח עליו עין וינסה לעזור לו להתמודד עם החרדה והבהלה שלקה בהן.

מסתבר כי זו אינה הפעם הראשונה בה קנגורו נכנס לשטח הבנוי של שדה תעופה באוסטרליה. לפני כחודשיים, נמצא זכר נוסף בקומה החמישית של חניון שדה התעופה בעיר קווינסלנד. לפי אמאטו, לא נעשה מספיק בכדי למנוע את כניסת הקנגורואים לשטחי שדות התעופה, כאשר שטחי המחייה של להקות שלמות של היונק האוסטרלי חופפים בחלקם לאלו בהם הוקמו שדות התעופה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קנגורו שהתפרע בנמל התעופה של מלבורן, אוסטרליה. אוקטובר 2013. AP
צוות המתנדבים ו"סיירוס" הרדום/AP

"זה מקרה מצער", אמרה אמאטו בהתייחסה למקרה של סיירוס המסכן, "אך זו הפעם הראשונה שיש לנו מקרה בו קנגורו נכנס לתוך הטרמינל. לדעתנו הוא עשה זאת בגלל שהיה פצוע".

לקריאה נוספת:
אבל בלונדון: גור הטיגריסים הנדיר טבע למוות
תיעוד: כבאים מחלצים בז שנלכד על צמרת עץ
הכלב אכל את השטרות – משרד האוצר שלח פיצוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully