וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת ש"ס התכנסה, ישי "לא הספיק להגיע"

14.10.2013 / 16:52

חברי הכנסת של ש"ס התכנסו לראשונה מאז מות הרב עובדיה יוסף כדי לפתוח את הפרק הפוליטי של "היום שאחרי". ח"כ ישי, שזכה להתעלמות מוחלטת בעצרת אמש, נעדר מהפגישה

עריכה: טל רזניק

(בסרטון: העצרת לזכרו הרב יוסף ונאומו של אריה דרעי, אמש)

בתום ימי האבל על הרב עובדיה יוסף שמת בשבוע שעבר, התכנסה בצהריים (שני) סיעת ש"ס לישיבה ראשונה, שהוקדשה לזכרו. הישיבה התקיימה בסלון ביתו של הרב יוסף בשכונת הר נוף בירושלים. ח"כ אלי ישי, שזכה אמש להתעלמות מוחלטת בעצרת לזכר הרב, נעדר מהישיבה. מקורביו טענו כי הוא קיבל באיחור את ההודעה על הישיבה, ולאחר שנשאל אם יש להמתין לו, השיב בשלילה.

בפתח הישיבה הסביר יו"ר הסיעה, ח"כ אריאל אטיאס, כי הוחלט לקיים את הישיבה בביתו של הרב מאחר "ולא יכולנו להכיל את זה שהיום מסתיימת השבעה ואנחנו צריכים ללכת לכנסת ולהתנהג כאילו ימים כסדרם. נמשיך לשבת ולהעלות את זכרו וננסה לגבש את הצוואה שלו בדרך שבה פעל והקים את ש?ס. אחרי זה נצטרך להתמודד עם האתגרים שעומדים לרשותנו במהלך החורף הקרוב".

אלי ישי מגיע לשבעה בבית הרב עובדיה יוסף בירושלים. יותם רונן
לא הספיק להגיע. ח"כ אלי ישי/יותם רונן

יו"ר המפלגה אריה דרעי, שזכה אמש לחיבוק מצד רבני משפחת יוסף, אמר שקשה לאנשי ש"ס לשבת סביב השולחן כשהכסא נותר ריק ונר נשמה מונח לצדו.

"עם כל הקושי לצאת מימי האבל לתוך ימי השגרה, ולהתעסק בעבודת הכנסת ובעבודת הבחירות, שעד היום כמעט ולא התעסקנו בה", אמר, "אין ברירה אחרת. חייבים להמשיך כי זה היה ציווי מרן. העול הוא גדול, המטלות מאד כבדות והדבר קשה שבעתיים כשאין לנו מורה דרך ומנהיג?.

אמש אמר דרעי בעצרת לזכר הרב יוסף, כי ציווי הרב היה ?להמשיך עם מועצת חכמי התורה, כולנו ביחד כל החברים - כל העשרה החברים שלי?. ספק אם בזמן נאומו של דרעי, יריבו, ח?כ אלי ישי האזין לדברים. אחרת, אין סיבה טובה יותר להסביר את היעדרותו מישיבת הסיעה היום.

כשנשאל יו?ר הסיעה, ח?כ אטיאס, מדוע ישי אינו נוכח הוא השיב: ?תשאלו אותו?. מקורבי ישי אמרו כי את ההודעה על קיום הישיבה הוא קיבל באיחור בעודו היה בישיבות עבודה בתל אביב. ?שאלו אותו אם להמתין לו?, סיפרו מקורביו, ?הוא אמר שייקח לו זמן וביקש שלא ימתינו?.

אריה דרעי בעצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף. סנהדריה, ירושלים.. מור שאולי
דרעי נואם בעצרת לזכר הרב יוסף, אמש/מור שאולי

בעוד שדרעי זכה אתמול לתשבחות ואזכורים רבים בעצרת לזכרו של הרב יוסף, ישי לא הוזכר אפילו פעם אחת, והושב בשורה הרביעית. דרעי לעומתו הושב בשורה הראשונה לצד בכירי הרבנים.

פעילים בסביבת ישי אמרו אמש כי הוא נפגע מאד מההתעלמות ממנו. "התשובה לא תאחר לבוא", אמרו. הבוקר, דרעי פגש את ישי בבית העלמין בעת העלייה לקברו של הרב, והשניים שוחחו ארוכות וסיכמו לשתף פעולה יחד. לאחר מכן נצפה חיבוק אמיץ בין השניים.

דוברו של ישי מסר בתגובה: "הודעת הסיעה בדבר הקדמת ישיבת הסיעה נמסרה לחברי הכנסת בשעה מאוחרת, דבר שמנע הגעתו של ח"כ ישי עקב מחויבות קודמת?.

עוד בנושא:
דרעי בעצרת לרב יוסף: "להמשיך יחד, כל העשרה"
ארבעת בניו של הרב עובדיה מסרו את השיעור במקומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully