וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פיצוץ מכוניות תופת באמצע מהדורת החדשות

מצלמות הטלוויזיה הממלכתית הסורית קלטו שני פיצוצים של מכוניות תופת בלב דמשק - והכל בשידור חי. לא היו נפגעים בתקרית. המשטר: כוחות טרוריסטים ביצעו את הפיגועים

צילום: שידורי הטלוויזיה הסורית, עריכה: טל רזניק

שתי מכוניות תופת התפוצצו אמש (ראשון) במרכז דמשק סמוך לבניין הטלוויזיה והרדיו הסוריים - כך דיווחה התקשורת המקומית במדינה. לא דווח עד כה על נפגעים. מכוניות תופת הפכו כמעט לעניין בשגרה בסוריה מאז פרצה מלחמת האזרחים במדינה לפני כשנתיים וחצי, אלא שהערב נקלטו הפיצוצים בשידור טלוויזיוני.

השידור בוצע במסך מפוצל, כאשר בצד אחד של המרקע נראה אולם כנסים, ככל הנראה של האו"ם, ובצדו השני של המרקע פרשן אשר דן במצב בעיראק ובסוריה. לפתע, נשמע פיצוץ עז וברקע הפרשן נראה הבזק בשמיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמיים מאחורי הפרשן בהקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שאלוהים יעזור לך, אני מקווה שאתה בסדר", אומר השדר באולפן לפרשן.

"אני בסדר, אדוני. אנחנו בסדר, אנחנו בסדר ואנחנו חזקים. שומעים אותי?", משיב הפרשן.

"כן, כן, אני איתך אדון שוהיב", עונה השדר.

לאחר כמה שניות, בעוד השיחה בין השניים קולחת, נשמע עוד פיצוץ, חזק מקודמו, ושוב שמיי דמשק הוארו. הפרשן שנדהם מעוצמת הפיצוץ מתכופף והבהלה נראית היטב על פניו. "אני מקווה שאתה בסדר ושכל הסורים לידך בסדר", אומר השדר לפרשן.

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה כי "טרוריסטים" הפעילו שתי מכוניות תופת סמוך לכיכר "אומאיאד" במרכז דמשק, אשר גרמו לנזק לבניין הטלוויזיה והרדיו הממשלתיים, אך לא גרמו לנפגעים. מקור אחד צוטט באומרו כי להערכתו הופעלו בפיצוצים כ-100 קילוגרמים של חומר נפץ.

המורדים הסורים שולטים במספר פרברים של העיר דמשק, משם הצליחו בחודשים האחרונים להוציא לפועל מספר פיגועי תופת וירי מרגמות לכיוון מרכז העיר. בחודש שעבר, נהרגו 20 בני אדם כתוצאה מפיצוץ מכונית תופת בעיירה רנקוס, הנמצאת 30 קילומטרים צפונית לדמשק.

(עדכון ראשון: 23:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully