וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הגשר החל להתרומם – האישה נתלתה באוויר

לא ברור מדוע החליטה תושבת פלורידה לחצות דווקא את הגשר המיועד לרכבות, אולם הצעד הזה עלה לה ב-20 דקות מבעיתות למדי על פסי הברזל. עדת ראייה: "חשבנו שזה פעלול"

דניה ביץ', תושבת לודרדייל שבפלורידה, ככל הנראה תחצה מעתה רק גשרים המיועדים להולכי רגל. אתמול (שבת) החליטה ביץ' בת ה-55 לחצות את גשר ניו ריבר המיועד לרכבות החולפות במקום.

לפתע, בעודה פוסעת על המסילה, החל הגשר להתרומם, וזאת במטרה לאפשר מעבר של סירה בנהר שזורם מתחתיו. ביץ' המבועתת מצאה עצמה מתרוממת לגובה של כשישה מטרים, ומיהרה לאחוז בחוזקה בפסי הברזל כדי להימנע מלצנוח למטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך: טוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים שעברו ליד הגשר הבחינו בביץ' מיד. אם לא די במיקום המפתיע שבו נמצאה, היא הייתה לבושה ורוד בשל צעדה שבה השתתפה להגברת המודעות לסרטן השד. עדי הראייה המבוהלים מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה. אלה הגיעו למקום במהירות, ובתום 20 דקות הצליחו כבאים להוריד את ביץ' מהפסים ללא פגע.

אשניקה פאוול, עדת ראייה שהייתה במקום. אמרה לרשת NBC: "האמת, חשבתי שזה פעלול או משהו כזה, זה היה בלתי ייאמן. בהתחלה לא האמנתי שהיא נתקעה שם בטעות". על רגעי החילוץ עצמם סיפרה: "הם קירבו את הסולם לגשר והכבאים טיפסו לחלץ אותה. כולנו מחאנו כפיים, היינו המומים". לא ברור מדוע החליטה האישה לחצות דווקא את הגשר המיועד לרכבות שלא הרחק ממנו ניצב גשר להולכי רגל – פעולה מסוכנת בפני עצמה שעלולה הייתה להסתיים בדריסתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גשר
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully