וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: חסר אמצעים שנזקק לקטיעת רגל - ניסר אותה

זאנג יאנלינג התבשר כי הוא עומד למות בשל תסחיף ברגלו. כיוון שלא יכול היה לממן את הניתוח בבית החולים, הוא קטע את רגלו עם מסור וסכין. בקרוב ייאלץ להיפרד מרגלו השנייה

זאנג יאנלינג, תושב מחוז חפיי בסין העובד למחייתו כחקלאי ועובד במפעל, קטע את רגלו הימנית באמצעות מסור וסכין, כיוון שלא יכול היה לממן את עלות הליך הקטיעה בבית חולים. לרוע מזלו, הרופאים הודיעו לו כי ייאלץ בקרוב להיפרד גם מרגלו השנייה, בשל אותה בעיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייפרד גם מרגלו השנייה. זאנג יאנלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת "סקיי" הבריטית דיווחה היום (שישי) כי זאנג בן ה-47, שסבל מתסחיף באחד מהעורקים ברגלו, החל להרגיש כאבים עזים ברגלו בינואר 2012. לאחר שהבעיה ברגלו אובחנה, הרופאים בבית החולים המקומי שבו טופל קבעו כי עליו לעבור ניתוח לקטיעת רגלו, כדי למנוע התפשטות נמק בגופו.

כדי לממן את הביקורים התכופים של החקלאי הפשוט בבית החולים, בני משפחתו נאלצו לבזבז את חסכונותיהם, והם לא יכלו לשלם עבור הניתוח. הרופאים בבית החולים שלחו את זאנג לביתו, והודיעו לו כי נותרו לו שלושה חודשים לחיות. זאנג ובני משפחתו, שלא השלימו עם קביעת הרופאים, ביקשו מרופו מקומי לטפל בו, אך הוא סירב כיוון שהמשפחה לא יכלה לשלם עבור הטיפול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכניו של החקלאי סיפרו לכלי תקשורת מקומיים כי בכל לילה הם שמעו את זעקותיו של זאנג, אשר סבל מכאבים. אשתו סיפרה כי הוא היה שרוי בדיכאון בשל מותו הצפוי, ומשככי הכאבים שנטל כלל לא הקלו עליו. לדבריה, הצער הרב והכאבים העזים הובילו את בעלה לקטוע את רגלו בכוחות עצמו. כדי להתגבר על הכאב במהלך הפעולה המסוכנת, זאנג נשך חתיכת עץ עטופה בבד, והחל לנסר את רגלו באמצעות מסור.

כאשר אשתו מצאה אותו לאחר שסיים את המלאכה, היא הבחינה כי שלוש משיניו נשרו מעוצמת הנשיכה של חתיכת העץ. הניתוח העצמי שביצע זאנג בעצמו הצליח, והגדם ברגלו החלים מהקטיעה. אך לרוע מזלו של החקלאי, הרופאים גילו כי הוא סובל מאותה בעיה גם ברגלו שנותרה וכי הוא ייאלץ להיפרד גם ממנה. בעקבות הסיקור הנרחב בכלי התקשורת בסין, ד"ר זאנג קיאנג, רופא מבית חולים בשנגחאי יצר הודיע כי הוא מוכן לטפל בזאנג ללא כל תמורה ואף לבצע את קטיעת הרגל.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • מסור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully