וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: התעללות בחולה משותקת בבית חולים בחיפה

קובי מנדל

11.10.2013 / 16:14

מצלמה נסתרת שהתקינה משפחתה של הצעירה בבית החולים אלישע חשפה אלימות קשה לכאורה שנמשכה חצי שנה וכללה אגרופים ומשיכה בשיער. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בחיפה האריך בצהריים (שישי) בארבעה ימים את מעצרם של ארבעה גברים העובדים בבית החולים אלישע בעיר, החשודים כי התעללו בצעירה בת 23 המאושפזת זה ארבע שנים במוסד הרפואי במצב צמח. תיעוד ממצלמה נסתרת שהתקינה המשפחה בבית החולים ואשר פורסם היום עשוי לשפוך אור על המעשים המיוחסים לארבעה, שנעצרו אתמול. צו איסור פרסום הוצא על פרטיהם של החשודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך תיעוד המצלמה הנסתרת/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי בני משפחתה של הצעירה, הם שמעו ממשפחות של חולים אחרים המאושפזים בבית החולים על כך שהארבעה מכים את בתם מכות נמרצות. בעקבות זאת הם פנו למשטרה והעבירו לידיה ראיות לכאורה להתעללות, שנמשכה כחצי שנה. בתיעוד נראה אחד המטפלים הולם במכת אגרוף בפניה, כשאחד אחר משך לה בשערות כדי להזיזה עד אשר נגרמה לה קרחת בשיער. בתשובה לפנייה שנעשתה לבית החולים, נאמר למשפחה שזה בגלל התרופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

"אמה של הצעירה הציגה בפנינו ראיות לכאורה הפורשות בפנינו תמונת מצב של התעללות קשה, מזעזעת וברוטלית בבתה, עד כי בן אנוש אינו יכול לדמיין שניתן לתקוף כך חסר ישע ללא יכולת להגיב ולא יכולת להגן על עצמו", אמר הבוקר לוואלה! חדשות סגן-ניצב אלי מגן, ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת חיפה. "נמשיך לחקור את הפרשה כדי להבין מה קורה בתוך בית החולים" הוסיף.

הארכת מעצר של מטפל החשוד בהכאת חולה משותקת בבית חולים בחיפה. 11 באוקטובר 2013. אדריאן הרבשטיין
אחד החשודים בדיון בהארכת מעצרו, היום/אדריאן הרבשטיין

עורך הדין דורון ניב, המייצג את משפחת הצעירה, הסביר כי בגיל 17 וחצי היא לקתה בזאבת ופונתה לבית החולים. לטענתו, חלה הידרדרות בנשימתה ובשל רשלנות רפואית היא לא טופלה עד שלקתה בדום לב, וכיום מתבררת תביעה נגד בית החולים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בסכום של כמה מיליוני שקלים. "המשפחה הרגישה שמזה כמה חודשים הטיפול בה לא תקין ואף התלוננו על כך, הגיעו עד למנהל בית החולים ולא נענו", אמר ניב.

מבית החולים אלישע לא התקבלה תגובה לדברים.

הארכת מעצרם של מטפלים החשודים בהכאת חולה משותקת בבית חולים בחיפה. 11 באוקטובר 2013. אדריאן הרבשטיין
חשוד נוסף שמעצרו הוארך, היום בבית המשפט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully