וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפלים הכו מטופלת בתרדמת במשך חצי שנה

קובי מנדל

11.10.2013 / 14:30

ארבעה מטפלים בבית חולים בחיפה נעצרו בחשד שהכו את המטופלת בת ה-23, הנמצאת במצב של תרדמת בארבע השנים האחרונות בעקבות מחלה. החשודים מכחישים את החשדות

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

משטרת חיפה עצרה הלילה (שישי) ארבעה מטפלים בבית חולים אלישע בעיר החשודים בהתעללות אלימה בצעירה בת 23, המאושפזת במקום במצב צמח זה כארבע שנים בעקבות מחלה שבה לקתה לפני כמה שנים. בני משפחתה של הצעירה החלו לשמוע עדויות מבני משפחות של חולים אחרים על כך שהארבעה מכים את הצעירה מכות קשות.

בעקבות כך מסרו בני המשפחה ראיות לכאורה נגד החשודים והתלוננו במשטרה. המדובר בהתעללות שנמשכה בחצי השנה האחרונה. הארבעה מכחישים את החשדות נגדם. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך על ידי בית משפט השלום בעיר עד ליום שני הקרוב. לבקשת סנגורם של החשודים, חל איסור לפרסם את פרטיהם.

הארכת מעצרם של מטפלים החשודים בהכאת חולה משותקת בבית חולים בחיפה. 11 באוקטובר 2013. אדריאן הרבשטיין
ההתעללות נמשכה כחצי שנה. אחד החשודים בדיון בהארכת מעצרו, הבוקר בחיפה/אדריאן הרבשטיין

סגן-ניצב אלי מגן, ראש משרד החקירות והמודיעין בתחנת חיפה, מסר לוואלה! חדשות כי "אמה של הצעירה הציגה בפנינו ראיות לכאורה הפורשות בפנינו תמונת מצב של התעללות קשה, מזעזעת וברוטלית בבתה, עד כי בן אנוש אינו יכול לדמיין שניתן לתקוף כך חסר ישע ללא יכולת להגיב ולא יכולת להגן על עצמו. מדובר במכות, כשכל אחד מהחשודים ביצע זאת בעצמו. אנחנו נמשיך לחקור את הפרשה כדי להבין מה קורה בתוך בית החולים".

עורך הדין דורון ניב, המייצג את משפחת הצעירה, מסר לוואלה! חדשות כי בגיל 17 וחצי היא לקתה בצהבת ופונתה לבית חולים ציבורי בחיפה. לטענתו, חלה הידרדרות בנשימתה ובשל רשלנות רפואית היא לא טופלה עד שלקתה בדום לב, וכיום מתבררת תביעה נגד בית החולים בבית המשפט המחוזי בתל אביב בסכום של כמה מיליוני שקלים. "חשבתי שבית החולים הזה יהיה המקום הטוב ביותר בשבילה. המשפחה הרגישה שמזה כמה חודשים הטיפול בה לא תקין ואף התלוננו על כך, הגיעו עד למנהל בית החולים ולא נענו".

לדברי עורך הדין, המשפחה ביקשה ללמוד מקרוב על אופן הטיפול בצעירה והתקינה מצלמה נסתרת סמוך למיטתה. בצילומים נחשפו תמונות מזעזעות של מטפלים שאחד מהם הולם במכת אגרוף בפניה, אחר משך לה בשערות כדי להזיזה, עד אשר נגרמה לה קרחת בשיער. בתשובה לפנייה שנעשתה לבית החולים, נאמר למשפחה שזה בגלל התרופות.

(עדכון ראשון: 8:58)

מבית החולים אלישע לא התקבלה תגובה לדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הארכת מעצרם של מטפלים החשודים בהכאת חולה משותקת בבית חולים בחיפה. 11 באוקטובר 2013. אדריאן הרבשטיין
חשוד נוסף בדיון בהארכת המעצר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully