וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה זקן, גרמת מבוכה לנשים. דעה

10.10.2013 / 15:12

הילה קובו חושבת שעדותה של שולה זקן השבוע, לפיה הכספים שקיבלה משמואל דכנר לא היו שוחד אלא חיזור של גבר אחרי אישה, מביכה לא רק את זקן עצמה, אלא את כל הנשים באשר הן. מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

מאת הילה קובו

תסבירי לנו בדיוק איך זה קרה, שולה. חיפשת סיבות שיסבירו למה עד המדינה העביר לך כסף ואז מה? הסתכלת על עצמך במראה וראית שיער ארוך וחזה ופתאום חייכת את החיוך הכי פתייני שאת יכולה, ואמרת לעצמך – בינגו! דכנר היא גבר! אני אישה! כולם יקנו את זה שהוא התחיל איתי. כי זה מה שגברים מבוגרים עושים כשהם רואים נשים צעירות מהן. ועוד מזכירות!

תסבירי לי את דרך המחשבה, שולה: היית אחת הנשים הכי חזקות במדינה, הכי קרובה לצלחת, ניהלת את הלשכה ביד רמה. ופתאום כל המהות שלך מצטמצמת לישות עם ציצי? אנחנו נלחמות שלא ישתמשו בנו, וזה בדיוק מה שאת עושה?

אני מבינה שאת במצוקה. שגם אושפזת עכשיו, בתזמון באמת יוצא דופן עם החקירה הנגדית שלך. אבל השבוע, אחותי, לא רק גרמת מבוכה לעצמך ולבני ביתך - הבכת נשים באשר הן.

עוד במהדורה:

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' מזגזגת: אתמול הודתה בגילוי לב שעישנה בעבר סמים קלים ותקפה את יאיר לפיד על בעיות זיכרון, אבל לפני כשנה, בתקופת הבחירות, הכחישה בראיון לוואלה! שעישנה סמים קלים.

נובל לגניוס היהודי: בישראל מתרגשים משני הזוכים בפרס הנובל לכימיה, ישראלים לשעבר או בהווה, אבל המספרים המרשימים באמת הם של הזוכים היהודים בפרס נובל. בעיקר כשמכניסים למשוואה את חלקם היחסי של היהודים מתוך אוכלוסיית העולם.

השבוע בדקה: מה הקשר בין מרן הרב עובדיה יוסף לילדה הרעה של הוליווד מיילי סיירוס? כל הכותרות שעשו את השבוע בחדשות.

תחזית מזג האוויר: היום חם ויבש מהרגיל בעונה, בסוף השבוע ירידה קלה בטמפרטורות בכל אזורי הארץ.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully