וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסחיטה ברומניה: לחלק מהחשודים קשר למשפחת אברג'יל

9.10.2013 / 18:29

המשטרה המקומית חוקרת את הקשר בין 6 הישראלים שנעצרו בחשד למעורבות ברשת סחיטה במדינה למשפחות פשע בישראל. לוואלה! חדשות נודע שכולם מוכרים למשטרה וריצו עונשי מאסר בעבר

בהמשך למעצר ששת הישראלים בחשד שהיו חלק מארגון פשיעה שסחט אנשי עסקים ורופא מנתח פלסטי ברומניה, לוואלה! חדשות נודע כי העצורים הישראלים כולם מוכרים למשטרה, בעלי רישום פלילי כבד בישראל בתחום הגבייה והסחיטה, ואף ריצו בעבר עונשי מאסר. עוד נודע כי חלק מן החשודים קשורים בדרך זו או אחרת למשפחות פשע בישראל. כמו כן, המשטרה הרומנית עצרה לחקירה ד"ר יאנקו מוראד, גם הוא פלסטיקאי מפורסם, בחשד שסייע לבצע את הסחיטה.

על פי החשד של משטרת רומניה, השישה, יחד עם אחיינו של איש העסקים ג'יג'י בקאלי, מבעלי קבוצת סטיאווה בוקרשט, נהגו לסחוט כספים באיומי אקדח. אחד מהם הוא ד"ר גדי רנרט, פלסטיקאי ישראלי המתגורר ברומניה, ונוהג לבצע ניתוחים פלסטיים לסלבריטאים במדינה. במשטרה חושדים שכחלק מהסחיטות, נאלץ רנרט להעביר 80 אלף אירו לסוחטים, זאת בשני תשלומים של 40 אלף אירו בכל פעם.

ברומניה גם דווח כי מלבד הפלסטיקאי הישראלי, נעצר גם מתאגרף מקומי ידוע. במהלך הפשיטות, נעצרו 15 בני אדם ברחבי המדינה, כאשר המוקד המרכזי הוא בבירת רומניה בוקרשט. במשטרת רומניה בודקים אם החשודים ניהלו קשרים עם משפחות פשע בישראל. בין היתר נמצא כי לחלק מהחשודים היה בעבר קשר למשפחת אברג'יל, וחלקם היו קשורים לפרשת הבנק למסחר שנחשפה ב-2002, ובמסגרתה מעלה עובדת, אתי אלון, בכספי הבנק בהיקף שהביא לקריסתו. אחד החשודים, נחמיה ארליך, היה בעבר שותף לקזינו ברומניה יחד עם אחיה של אלון, עופר מקסימוב, ותרמו להתעשרות משפחת אברג'יל.

אתר החדשות הרומני "אדברול" חשף אמש את הפרשה. בדיווח נטען כי בין מטרות הסחיטה של הרשת היו גם אנשי עסקים ישראלים. אחת מדרכי פעולתם של החשודים הייתה ביצוע עסקאות עם אנשי עסקים ודרישה לאחוזים מהעסקה באלימות ובאיומים. באחת העסקאות בגובה של 900 אלף אירו, לקחו לעצמם 93 אלף אירו. במקרים אחרים כלאו אותם וביקשו כופר כדי לשחרר אותם. הם נעצרו בתום חקירה על ידי חוקרי המשטרה ברומניה.

דיווח: ישראלים הקימו רשת שסחטה באיומים ברומניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully