וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס אל על נחת באריתראה בשל תקלה; לנוסעים שלום

218 נוסעי טיסה מספר 082 שהמריאה מבנגקוק נאלצו לנחות במדינה האפריקנית בשל תקלה באחד ממנועי המטוס - אין נפגעים. חברת אל על: "רואים בבטיחות הטיסה ערך עליון"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

מטוס אל על שהמריא מבנגקוק לתל אביב נאלץ לנחות הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בעיר אסמרה שבאריתראה עקב תקלה באחד ממנועיו – לנוסעים שלום. מדוברות חברת התעופה הישראלית נמסר כי נוסעי טיסה 082 מטופלים על ידי צוות המטוס, עד להגעת מטוס חלופי הצפוי להמריא אל אריתראה בשעות הקרובות.

בואינג 737 של אל על. AP
לנוסעים שלום. מטוס אל על/AP

218 נוסעים היו במטוס, מדגם בואינג 767, בעת הנחיתה. "אל על רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון ואינה מתפשרת בנושא", נמסר בהודעה מטעם החברה. "אנו עושים כל שנדרש על מנת להחזיר את הלקוחות הביתה בשלום ובבטחה". המטוס אמור היה לנחות בישראל בשעה 7:00 בבוקר.

בחודש אוגוסט החולף נחת מטוס של חברת אל על נחיתת חירום בנמל התעופה באתונה, בעקבות התרעת גלאי עשן בשירותים של המטוס. טיסה מספר 004, שהייתה בדרכה מניו יורק לתל אביב, ועליה 324 נוסעים ואנשי צוות, נחתה בשלום, איש לא נפגע ולא נגרם נזק. נוסעים שהיו במטוס סיפרו כי גלאי העשן הופעל כיוון שאחד הנוסעים עישן בשירותים. נוסעי המטוס הועברו לבתי מלון בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully