וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם פשרה בין בניהו לשילוח: תביעת הדיבה תבוטל

8.10.2013 / 11:10

תביעת דובר צה”ל לשעבר נגד יו”ר מקאן-אריקסון בעקבות מודעת ”הפוטש בקריה” הגיעה לסיום. לפי ההסדר, בניהו ימשוך את תביעת הדיבה. שילוח לא התנצל, והתחייב לתרום לצה”ל

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו ויו"ר חברת הפרסום מקאן-אריקסון אילן שילוח הגיעו להסכם פשרה ביניהם שבמסגרתו ימשוך בניהו את תביעת הדיבה שהגיש נגד שילוח והחברה בגין פרסום מודעת "הפוטש בקריה הצליח (כנראה)" בינואר 2011.

במסגרת ההסדר הבהיר שילוח, אשר הודה לפני חודשיים כי הוא מזמין המודעה, שלא הייתה לו כל כוונה שישתמע כי בניהו היה מעורב בכתיבה ובהפצת מסמך הרפז, כפי שקבע גם מבקר המדינה, וכי לא הייתה כוונה לקשור בינו לבין הרפז. עם זאת, שילוח לא התנצל והתחייב לתרום 50 אלף שקל ליחידה של צה"ל.

לשון המודעה שפרסם שילוח, כזכור: "חבורת גבי אשכנזי, אבי בניהו, הרפז ועיתונאי החצר שלהם עומדים לנצח ולסכל את בחירתו הדמוקרטית של גלנט לרמטכ"ל; מבקר המדינה תאב הפרסום האישי דחק עצמו לעסוק בנושא לאחר שהתחייב לא לעשות כן וניפח טעות מנהלית מ-2003 לשקר גדול".

עוד בנושא:
יו"ר מקאן אריקסון: "אני הזמנתי המודעה נגד בניהו"
שילוח: "החשוד בפלילים עושה ספינים"
בניהו נגד מקאן-אריקסון: "מנהלים קרקס תקשורתי"

הליך הגישור החל לפני כחודש

בניהו הגיש את התביעה בת 2.5 מיליון שקל נגד העיתונים "ידיעות אחרונות" ו"הארץ", שפרסמו את המודעה בחודש ינואר 2011, וחברת הפרסום שהזמינה אותה, לפני מעל שנתיים. לפני חודש משך את התביעה בהמלצת בית המשפט.

בעקבות הודאתו של שילוח כי הוא העומד מאחורי המודעה, מחק בניהו את העיתונים מכתב התביעה והוסיף את שילוח כנתבע. לפני כחודש העבירו הצדדים את התביעה להליך גישור בהמלצתה של נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, אשר אישרה כי אם הגישור ייכשל יתחילו הדיונים בתיק בתחילת דצמבר, עם עדויות של שורת עיתונאים ואנשי ביטחון שיזומנו כעדים, כמו גבי אשכנזי, בועז הרפז, ארז וינר, איילה חסון, רונן ברגמן ואלכס פישמן. אתמול אישר בית המשפט את ההסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully