וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו נגד מקאן-אריקסון: "מנהלים קרקס תקשורתי"

דובר צה"ל לשעבר הגיב לטענת הרפז, שנחשפה בבקשה לזימון עדים שהגיש לבית המשפט משרד הפרסום אותו תבע, לפיה הוא זה שיזם את כתיבת המסמך שהכפיש את ברק. "זו גרסה שאינה אמת"

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

(צפו: אשכנזי ולינדנשטראוס בדיון בכנסת על הפרשה ביוני האחרון)

חילופי ההאשמות ב"פרשת הרפז" נמשכות: במכתב ששלח בועז הרפז למבקר המדינה במאי 2012, אשר נחשף במסגרת בקשה לזימון עדים חדשים שהגישה לבית המשפט חברת הפרסום מקאן-אריקסון אותה תבע דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, האשים הרפז את בניהו בהגיית הרעיון להכפיש את מפקד פיקוד הדרום דאז, אלוף יואב גלנט, ואת לשכת שר הביטחון לשעבר אהוד ברק. אולם אמש (ראשון) הגיב תת-אלוף (במיל') בניהו, באמצעות עורכי דינו אייל רוזובסקי וערן שמעוני, לטענות שהוטחו במכתב זה, הכחיש את המיוחס לו ותקף את חברת הפרסום על תוכן הדברים שנכתבו בבקשת הזימון.

"מקאן-אריקסון פרסמה לשון הרע על תת-אלוף במיל' אבי בניהו בשם גורמים עלומים שמסתתרים תחת השם 'אזרחים שאינם מכירים את גלנט אישית ומודאגים מ'הפוטש' בקריה'", נכתב בתגובה מטעם עורכי דינו של בניהו. "אבי בניהו היה מודע לעובדה כי הוא מגיש תביעת דיבה נגד משרד פרסום חזק, שהעומד בראשו הוא חתנו של דן מרגלית המלווה את מאבקו דרך עיתונו, ומחזיק בחברת יחסי ציבור, יחידת דיגיטל וטוקבקים. למרות כל אלה, החליט בניהו שלא לסגת מהתביעה בתקווה כי האמת תצא לאור".

לא ניתן לסמוך על גרסאות הרפז

עוד נכתב בתגובה: "מקאן-אריקסון מוסיפה כעת חטא על פשע ומנהלת את ההליכים בחוסר תום לב, תוך ניסיון ליצור 'קרקס תקשורתי'. את העדויות מטעמה היא אינה מגישה במועד שנקבע אלא טיפין טיפין כדי ליצור עניין תקשורתי מחודש בכל פעם, תוך ניצול החיסיון שיש למסמכי בית משפט מפני לשון הרע. מקאן-אריקסון מבקשת עתה להסתמך בטענותיה על מכתב שכתב בועז הרפז למבקר המדינה ובו מופיעה גרסה אחת מתוך גרסאות שונות שנמסרו על ידו. מדובר בגרסה שאינה אמת. מקאן יודעת היטב כי לא ניתן לסמוך על גרסאות הרפז. מחד, תוקפת מקאן את הרפז ואת אמינותו, ומאידך היא מתיימרת להסתמך על דברים לא אמינים שכתב על אבי בניהו".

עוד טענו פרקליטיו של בניהו כי מקאן-אריקסון "מבקשת להשכיח את העובדה כי דוח מבקר המדינה קבע מפורשות כי אבי בניהו לא הכיר את מסמך הרפז, לא היה מעורב בו ולא היה בקשר עם בועז הרפז. עוד מבקשת מקאן-אריקסון ליצור רושם ציבורי כאילו אלוף יואב גלנט לא מונה לתפקיד הרמטכ"ל בגלל אבי בניהו ולא בגלל דוח מבקר המדינה והחלטת היועץ המשפטי לממשלה בעניין הקרקעות באחוזתו (חוות דעת שהביאה כאמור את הממשלה לבטל את המינוי)".

ממשרד עורכי הדין של חברת מקאן אריקסון נמסר כי בניהו "הפך מתובע לחשוד בפלילים, אשר נחקר בחשד לעבירות פליליות חמורות. עובדות אלו יתבררו במשפט הדיבה המתנהל בימים אלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הערב: טיוטה סופית של דו"ח המבקר תופץ למבוקרים. גדעון צנטנר
לא ניתן לסמוך על גרסאות הרפז". בועז הרפז/גדעון צנטנר

במכתב ששלח הרפז למבקר המדינה, ושנחשף כאמור בבקשת זימון העדים מטעם עורכי הדין של חברת הפרסום, רוני ברקמן ודודי זילברבוים, הוא טען למעשה כי בניהו הוא זה שיזם את איסוף המידע על גלנט ועל לשכת ברק, במסגרת הריב שהתפתח בין לשכת ברק ולשכת הרמטכ"ל גבי אשכנזי במהלך כהונת השניים. "בראש ובראשונה אציין כי את הרעיון לבלום את 'מסכת ההשפלות' שעבר לכאורה הרמטכ"ל, לא אני הגיתי ולא אני יזמתי", כתב הרפז. "את הרעיון לאסוף חומרים נגד (ברק, אנשיו וגלנט) ולהפיצם בתקשורת, הגה תת-אלוף בניהו, ששימש דובר צה"ל ואיש אמונו של הרמטכ"ל. כך אמר לי מפורשות הרמטכ"ל אשכנזי. בראש הפירמידה עמדו אשכנזי, בניהו ווינר".

בין האישים שמבקשת מקאן אריקסון לזמן נמצאים אשכנזי, עוזרו לשעבר, אלוף-משנה במיל' ארז וינר, הרפז עצמו, אלוף במיל' יואב גלנט, יוני קורן, ששימש כראש המטה של שר הביטחוןאהוד ברק, העיתונאים איילה חסון-נשר מהערוץ הראשון, בן כספית ממעריב, יוסי יהושע ורונן ברגמן מידיעות אחרונות, טל לב-רם מגלי צה"ל ואחרים. כמו כן, יזומנו סגן-אלוף יריב פנחס, ששימש כמזכיר הצבאי של השר להגנת העורף דאז, מתן וילנאי, סגן-אלוף אורי כהן, ששימש כמזכיר הצבאי של ברק, ויהודית גל, לשעבר עוזרת מנכ"ל משרד הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully