וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בפסגות: "נעצרו 2 פלסטינים בחשד למעורבות"

7.10.2013 / 23:45

על פי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, כוח צה"ל פשט היום על כפר בגדה המערבית ועצר שני אחים החשודים במעורבות בירי בילדה בת ה-9 ביישוב. אב השניים: "ערכו גם חיפוש בבית"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

התפתחות בפרשת הפיגוע בפסגות: סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי כוח צה"ל עצר היום (שני) שני אחים פלסטינים בחשד למעורבותם בירי בשבת האחרונה על הילדה בת התשע, שמתגוררת בהתנחלות הסמוכה לרמאללה. אביהם של השניים אמר לכתב הסוכנות כי כוח של הצבא הקיף את הבית, ועצר את שני בניו, עלאה ומאג'ד עדאווי. "ניסיתי להיכנס לבית, אבל הם סירבו", אמר האב. "ראיתי מרחוק ששניהם נעצרו וכשהכוח הישראלי עזב ראיתי שהם גם ערכו חיפוש בבית". מצה"ל לא נמסרה תגובה לפרסום.

צפו: מעצר החשודים במעורבות בירי

במוצאי שבת האחרונה הוקפצו כוחות צבא להתנחלות, לאחר שהילדה נפצעה באורח קל מירי מחבלים שחדרו ליישוב. יחד עם משטרת מחוז ש"י פתחו הכוחות בסריקות בפיקודו של מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה יוסי פינטו. במהלך הסריקות אותרה פרצה בגדר החכמה של היישוב, וכן נמצאו עקבות, אולם לא אותרו המחבלים. לדברי הילדה, שחרף הפציעה נותרה בהכרה מלאה, היא זיהתה יורה, אף שאין ודאות כי בכך מדובר. "ראיתי אדם עם כובע גרב יורה בי, כנראה עם אקדח", סיפרה הילדה למשפחתה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כוחות הביטחון בכניסה ליישוב פסגות. נועם מושקוביץ
הכניסה להתנחלות פסגות בליל הפיגוע/נועם מושקוביץ

אתמול טענו כוחות הביטחון כי איתרו נשק מאולתר סמוך להתנחלות, שככל הנראה שימש את המחבל שירה בילדה. אולם, כמה שעות לאחר מכן טענו בצבא כי החפץ שאותר אינו כלי נשק. "בהמשך למידע שהועבר הבוקר, התברר כי החפץ שנחשד כנשק מאולתר אינו נשק", נמסר מדובר צה"ל.

"התקפה נפשעת"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס באותו יום בפתח ישיבת הממשלה לאירוע בפסגות, ואמר כי ממשלת ישראל "מתייחסת בחומרה רבה לפיגוע אמש בפסגות. זו הייתה התקפה נפשעת על ילדה בת תשע". נתניהו הוסיף כי השנה האחרונה "הייתה יחסית שקטה אך לאחרונה ישנה עלייה במספר פיגועי הטרור. אני חייב לומר שהרשות הפלסטינית לא יכולה להתנער מאחריותה לאירועים כאלה כל עוד נמשכת שם ההסתה".

עוד על הפיגוע בפסגות:
פיגוע בפסגות: מחבל חדר ליישוב ופצע ילדה בת 9
צה"ל מתקן: החפץ שנמצא ליד פסגות אינו כלי נשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully