וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למעלליו של "הסלבריטי" המטרידן?

5.10.2013 / 17:42

תושב אשדוד נהג להתקשר למשטרה תוך שהוא מתחזה לסלבריטאים שונים. באחד המקרים הזדהה כיוסי גיספן והודיע שרצח שני אנשים. אחרי שעלו על עקבותיו, הוגש נגדו אישום

כתב אישום הוגש ביום חמישי נגד תומר ביטון מאשדוד, שנהג להתחזות לאנשים מפורסמים ולהודיע למשטרה על פשעים שלכאורה ביצעו.

מכתב האישום נגדו עלה כי באחד הלילות בתקופה האחרונה התקשר ביטון לתחנת המשטרה בפתח תקווה, והזדהה בפני המוקדנית בתור הפזמונאי הים תיכוני הנודע יוסי גיספן. במהלך השיחה הוא טען שרצח בדקירות סכין שני אנשים במבנה ברחוב שטמפפר בעיר. המוקדנית התייחסה להודעה במלוא הרצינות והקפיצה לזירה ניידות משטרה רבות.

כאשר הגיעו השוטרים לכתובת שנתן גיספן המתחזה, התברר להם כי המקום כלל לא קיים וכי אין שם מבנה. עם זאת, ונוכח חומרת ההודעה, המשיכו השוטרים לסרוק את האזור במשך כשעה על מנת להבין אם אכן מדובר בחשד לרצח. הסריקות לא העלו דבר, ועד מהרה התברר כי מדובר בתלונת שווא.

בעקבות חקירה התלונה השקרית התגלה למשטרה כי האדם שהתחזה לגיספן הוא אותו תומר ביטון, ושזו אינה הפעם הראשונה שהוא מנסה להתל במשטרה תוך שימוש בשמותיהם של מפורסמים. במשטרה הבינו שעל מנת להפסיק את מעלליו של המטרידן הסדרתי – יש לפעול נגדו, ובסוף השבוע כאמור הוגש האישום, שמייחס לביטון עבירות של מסירת ידיעה כוזבת והטרדה באמצעות מתקן בזק.

לקריאה נוספת:
חשד: שוטר התחזה לרווק כדי לקיים יחסי מין עם נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully