וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח": צעירה נפצעה קשה בתל אביב

4.10.2013 / 10:25

הנהג החשוד פרץ מחסום של חניון ברחוב יצחק שדה, פגע בצעירה ובחברתה, בשנות ה-20 לחייהן, ונמלט. החברה נפצעה באורח קל. הנהג נעצר בבית החולים, ויש חשד כי היה בגילופין

צעירה בשנות ה-20 לחייה נפצעה לפנות בוקר (שישי) באורח קשה כתוצאה מפגיעת מכונית שפרצה את מחסום חניון הסינרמה ברחוב יצחק שדה בתל אביב. חברתה שהייתה עמה נפצעה קל. השתיים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר. הנהג הפוגע, שנמלט ממקום התאונה, הגיע לבית החולים כדי לברר מה מצבן של הנפגעות - שם נעצר בידי המשטרה. קיים חשד כי היה בגילופין בשעת הפגיעה.

כמה שעות מאוחר יותר, נפגעה הולכת רגל בת 65 בעת שחצתה את הכביש ברחוב אמנון ותמר בנתניה. הנהג הפוגע נמלט עם רכבו. הפצועה, תושבת נתניה, הועברה לבית החולים לניאדו בעיר במצב בינוני. זהות הרכב ידועה למשטרה, שפתחה בחיפושים אחר הנהג.

אזור התאונה לפנות בוקר

לפני כשבועיים נפצעה הולכת רגל בת 80 באורח קל מפגיעת רכב בכביש 57 סמוך לכניסה לכפר יונה שבשרון. הנהג הפוגע נמלט מהמקום, אך מאוחר יותר איתרה המשטרה את מכוניתו ועצרה אותו. החשוד, תושב טייבה, טען כי נמלט לאחר שנבהל. האישה פונתה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים לניאדו בנתניה.

באותו היום נפגע גם הולך רגל כבן 80 מכלי רכב חולף בפינת הרחובות דרך בן צבי וגרינבוים בתל אביב. הקשיש נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בסריקות אחר הנהג הפוגע שנראה נמלט מהמקום ברכב פרטי בצבע לבן.

בהכנת הידיעה השתתף שבתי בנדט

לקריאה נוספת
שני צעירים נדרסו למוות על ידי רכבת באזור עמק חפר
בן 11 נהרג מפגיעת משאית כשרכב על אופניו בירושלים
בן 28 נהרג מפגיעת מכונית באשדוד; הנהג נחקר

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully