וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נדרסו למוות על ידי רכבת באזור עמק חפר

4.10.2013 / 3:41

השניים, כבני 20, נדרסו על ידי רכבת משא בזמן שככל הנראה צעדו על הפסים בתום בילוי במועדון סמוך. שני חבריהם שהיו עמם לא נפגעו. נבדק חשד שהצעירים היו תחת השפעת אלכוהול

צילום: ערן גילווארג, עריכה: מיכאל ברגמן

שני צעירים כבני 20 נדרסו הלילה (שישי) למוות, לאחר שנפגעו מרכבת משא באזור עמק חפר. צוותי מד"א קבעו את מותם. על פי החשד, השניים יצאו עם שני חברים נוספים ממועדון סמוך והחלו לצעוד על פסי הרכבת ליד אזור התעשייה עמק חפר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. לאחר שמחבריהם נדף ריח של אלכוהול, נבדק חשד שההרוגים היו גם הם בגילופין.

שני החברים, גם הם כבי 20, התקשרו למוקד מד"א ודיווחו כי חבריהם שהלכו בסמוך למסילת הרכבת נפגעו ממנה. צוותי מד"א וניידת טיפול נמרץ שהגיעו למקום מצאו את השניים עם פגיעות קשות ונאלצו לקבוע את מותם במקום. שני החברים שלא נפגעו נחקרו במשטרה ושוחררו לביתם.

שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר, 4 בספטמבר 2013. ערן גילווארג
זירת האירוע, הלילה/ערן גילווארג

מחקירה ראשונית עולה כי בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר יצאו ארבעת הצעירים מבילוי באחד המועדונים באזור התעשייה בעמק חפר. מסיבה שאינה ברורה הגיעו רגלית לפסי מסילת הרכבת הנמצאים מערבית לאזור התעשייה. הצעירים החלו לצעוד על מסילת הברזל ושניים מהם נפגעו מרכבת משא שעברה במקום. נהג הרכבת דיווח כי פגע בעצם כלשהו ונעצר בתחנת הרכבת בחיפה. כוחות מתחנות נתניה ושדות הגיעו למקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר, 4 בספטמבר 2013. ערן גילווארג
שני צעירים נהרגו מפגיעת רכבת בעמק חפר, 4 בספטמבר 2013/ערן גילווארג

פרמדיק מד"א מיכאל סילם וחובש בכיר במד"א ירון משיח שהגיעו ראשונים למקום סיפרו: "כשהגענו למקום על הכביש המתין לנו צעיר כבן 20 שכיוון אותנו לשטח שם המתינו חברו השני. המקום היה חשוך לחלוטין והמראות היו קשים, סמוך לפסי הרכבת שכבו שני צעירים כבני 20 במרחק של כעשרה מטרים אחד מהשני, הם היו עם פגיעות קשות, ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם לאחר שכנראה נהרגו במקום".

צפו במפת זירת התאונה:

בחודש יוני האחרון נהרג החייל חנן ממן, לאחר שעל פי החשד נתלה על רכבת נוסעת באזור אשקלון. על פי ההערכות, ממן ששירת בבסיס חיל הים באשדוד, ירד באחת מתחנות הרכבת בעיר אך גילה ששכח את תיקו האישי בקרון הרכבת. הוא ניסה להיכנס בחזרה לרכבת, שהחלה כבר בנסיעה, ומשלא הצליח, נתלה על יצול (מוט) הברזל המחבר בין הקרון לקטר. מחקירת המקרה עולה כי במהלך הנסיעה, לפני כניסת הרכבת לתחנה באשקלון, ממן איבד את שיווי המשקל, נפל מהרכבת הנוסעת ונהרג.

הולך רגל נהרג בחודש פברואר מפגיעת רכבת בעת שהלך על המסילה, צפונית לקיבוץ החותרים שבמועצה האזורית חוף הכרמל. צוות מגן דוד אדום כרמל שהגיע למקום קבע את מותו. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

עוד באותו נושא:
הודח מפקד הספינה של החייל שנתלה על רכבת ומת
חשד: חייל נתלה על רכבת נוסעת - ונהרג
גבר נהרג מפגיעת רכבת בצפון בעת שהלך על הפסים

לפניות לכתב: sben72@walla.co.il

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully