וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל נתלה על רכבת נוסעת - ונהרג

רמי שני

28.6.2013 / 11:13

חנן ממן, חייל בבסיס חיל הים באשדוד, נמצא אתמול ליד מסילת הרכבת צפונית לאשקלון ללא רוח חיים. תחילה עלה חשד כי הוא התאבד, אך ההערכה היא שאיבד שיווי משקל ונפל

המשטרה הצבאית החוקרת בודקת את נסיבות מותו של החייל חנן ממן, שגופתו נמצאה אתמול (חמישי) סמוך למסילת ברזל, כקילומטר צפונית לאשקלון. על פי ההערכות, ממן ששירת בבסיס חיל הים באשדוד, ירד באחת מתחנות הרכבת בעיר אך גילה ששכח את תיקו האישי בקרון הרכבת. הוא ניסה להיכנס בחזרה לרכבת, שהחלה כבר בנסיעה, ומשלא הצליח, נתלה על יצול (מוט) הברזל המחבר בין הקרון לקטר. מחקירת המקרה עולה כי במהלך הנסיעה, לפני כניסת הרכבת לתחנה באשקלון, ממן איבד את שיווי המשקל, נפל מהרכבת הנוסעת ונהרג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החייל נתלה על הרכבת ואיבד שיווי משקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילה עלה חשד כי מדובר בהתאבדות, אך צוות החקירה שלל אפשרות זו. החוקרים בדקו את הטלפון הסלולרי של ממן וגילו כי הוא תיעד עצמו במהלך הנסיעה מחוץ לקרון הרכבת, בתמונות ובווידאו. חקירת המקרה נמשכת.

בפברואר השנה נהרג הולך רגל מפגיעת רכבת בעת שהלך על המסילה, צפונית לקיבוץ החותרים שבמועצה האזורית חוף הכרמל. צוות מגן דוד אדום כרמל שהגיע למקום קבע את מותו. באוגוסט 2010 נהרגו שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין מביתר עילית בתאונת דרכים בין מיניבוס שהובילם לחופשה לבין רכבת, סמוך לקריית גת. בחודש מאי השנה, כמעט שלוש שנים לאחר האירוע הטראגי, פסק שופט בית המשפט המחוזי בעיר על תשלום פיצויים לבני משפחתם בסך 1.1 מיליון שקלים. הסכם הפיצויים הושג לאחר משפט ארוך שניהלו בני המשפחה נגד נהג המיניבוס הפוגע, יעקב ישר ישורון, וחברת הביטוח "הכשרת הישוב". בתחילה, הוגשה תביעת ענק נגד הנהג וחברת הביטוח בסכום כולל של עשרה מיליון שקלים, בטענה שסכום פיצויים זה דרוש עבור הוצאות הקבורה לשבעת ההרוגים, כאב וסבל והפסדי שכר מצטברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully