וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלתה לקברי ילדיה שנרצחו בידי האב: "היא חזקה"

3.10.2013 / 19:10

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו לסיום השבעה של עדן ויהב גור, שהושלכו מגג בניין בידי אביהם, אלי גור, שהתאבד. הקושי האמיתי של האם מתחיל עכשיו", אמר חבר המשפחה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

(האם רונית סופדת לילדיה, בחודש שעבר)

עשרות בני אדם השתתפו היום (חמישי) בסיום השבעה, שנדחתה בשל החג, של הילדים עדן ויהב בני השלוש והחמש, שאביהם, אלי גור, השליך אותם מגג בניין בן 11 קומות בתל אביב - והתאבד. מכרי המשפחה שהתאספו ליד הקברים הטריים הביעו צער רב על הטרגדיה שפקדה את אמם, רונית.

קבריהם של עדן ויהב גור שנרצחו על ידי אביהם. דרור עינב
עדן ויהב גור ברקע קבריהם הטריים. "עכשיו מתחיל הקושי האמיתי של האם"/דרור עינב

חבריה של האם סיפרו כי בימים הראשונים שלאחר היוודע האסון המשפחתי, היא נותרה איתנה. "היא די חזקה, ואני מקווה שבעקבות סיום השבעה לא תהיה נפילה במצבה. בחמשת הימים הראשונים היא רק בכתה ולא תקשרה, אבל לאחר מכן זה השתפר", סיפר אחד מחברי המשפחה. לדבריו, עד עכשיו היא הייתה עטופה כל העת בחברים ובני משפחה, וזה עזר. אך כעת מתחיל המאבק האמיתי לחזרתה לחיים", הוסיף.

"אנחנו נמשיך לעטוף אותה ולסייע לה בכל מה שתצטרך", הבטיח. עם זאת, כעת, משיתחיל הבית להתרוקן ממנחמים, יודעים הכל כי הקושי הגדול של האם יבוא לידי ביטוי. "כולנו מקווים שהיא תצלח את המשימה הקשה הזו, וזה יהיה קשה הרבה יותר עכשיו", אמר.

האב החזיק במחשב ובו תמונות הילדים

לדברי חברי המשפחה, לבני הזוג היה מחשב שבו אוחסנו תמונות הילדים מאז נולדו, אלא שהאב החזיק אותו אצלו. "מלבד תמונות בודדות שרונית צילמה בחודשיים האחרונים, אין לה תמונות של הילדים, והיא רוצה אותן. המחשב לא מעניין אותה, רק התמונות שלהם, לזיכרון", אמרו החברים.

עדיין לא ברור היכן נמצא המחשב, ובבקשה לקבלו פנתה רונית לבית המשפט באמצעות עו"ד אורלי יעקב, כדי להוציא צו למציאת המחשב - ולהעברתו אליה. מהמשטרה נמסר כי חקירת רצח הילדים וההתאבדות טרם הסתיימה, ובימים הקרובים פעולות החקירה יושלמו והחומר יועבר לפרקליטות.

עוד על הפרשה
"האב אפילו לא החזיק את ילדיו ביד כשנכנס למעלית"
לפני הרצח, יהב כתב לאביו: "שנה טובה, שלא תמות"
אב חטף ילדיו מהאם והשליכם אל מותם מגג בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully