וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הורים הציתו את גן הילדים ואת מכונית הגננת

רמי שני

1.10.2013 / 10:50

במשטרה מעריכים כי הדלקה בגן הילדים במושב חלץ שבלכיש, נגרמה בשל הצתה מכוונת, על רקע תלונות המנהלת על איומים שקיבלה מהורים. "הגננת דיווחה על אלימות כלפי הילדים"

צילום: רומן ואינר, עריכה: יאיר דניאל

אלמונים הציתו הבוקר (שלישי) גן ילדים במושב חלץ, וכן את מכוניתה של מנהלת הגן, שחנה סמוך לביתה. לא היו נפגעים בשתי ההצתות. שוטרי תחנת קריית מלאכי, בשיתוף חוקרי שריפות, הבודקים את נסיבות המקרה, חושדים כי מדובר בהתנכלות כלפי הגננת, וכי הורים של ילדים בגן הם שעומדים מאחורי ההצתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במשטרה מעריכים שמדובר בהצתות מכוונות. הגן שהוצת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה מעריכים שמדובר בהצתות מכוונות, על רקע תלונות שהגישה הגננת בעקבות איומים שהושמעו לטענתה כלפיה בשיחה עם הורים בשבוע שעבר. שני בני אדם נעצרו ונחקרו בעקבות התלונה, ושוחררו לאחר חקירתם. גורמי כיבוי אש בוחנים את נסיבות ההתלקחות, לצד חקירה שמנהלת המשטרה בעניין.

יושב ראש הסתדרות המורים באשקלון וסביבתה, דוד מנצור טען בשיחה עם וואלה! חדשות כי למנהלת הגן יש סכסוך עם שני זוגות הורים. "מבדיקה שערכנו התסבר כי היא הגישה מספר תלונות על כך שההורים איימו עליה בעקבות מסירת דיווח על ממצאים שראתה בגוף ילדיהם שכפי הנראה נבעו מפעולות אלימות שנעשו כלפיהם בביתם. הדיווח הוליד כמובן טיפול של אגף הרווחה, אך במקביל קיבלה הגננת איומים וסבלה מהתנכלויות. הרשויות, בהן המשטרה ואגף הרווחה במועצה האזורית חוף אשקלון וכמובן אגף החינוך, שקיבלו על כך דיווחים, לא פעלו להגן על הגננת. האיומים כלפיה גברו עד שהלילה קרה מה שקרה", סיפר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בחירה של אלימות". הגן השרוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלת אגף החינוך של המועצה האזורית חוף אשקלון, רחל אוחנה, אמרה בעקבות התקרית כי מדובר בבוקר קשה מאוד. "מראה של גן שרוף, מפויח, ילדים שלא נמצאים בגן. אנשים שעשו דברים רעים מאוד לילדי הגן. זה בוקר מאוד עצוב. לראות גן שרוף זה אחד הדברים הקשים ביותר. גן שרק לפני פחות מחודש נפתח, רק אתמול חייכו פה ילדים, שמחו בספר תורה, היה שעת ריכוז, והיום הם באים לגן כזה מפויח", אמרה אוחנה. "זה יום שבו בעצם אנשים פגעו פה בזדון בסדר יומם של ילדי ישראל, ילדים פעוטים שלא עשו שום דבר".

אוחנה הסבירה כי התנהל ויכוח סביב מקומה של הגננת. "אנחנו פעלנו בצורה מאוד ברורה כדי לתת גיבוי לגננת, הגננת היא גננת טובה, מסורה, איכותית, מוערכת מאוד על ידי משרד החינוך", ציינה. "חלק מהאנשים לא כל כך אהבו ובחרו משהו אחר. והבחירה שלהם הייתה קשה, בחירה של אלימות, וזה בעצם התוצר של האלימות.

"התפקיד שלנו כאנשי חינוך זה למנוע את זה, למנוע את זה מהשורש. לא לוותר לשום אדם, שום קבוצה, שום משפחה, שום מקום להגיע למראות האלה", הוסיפה אוחנה והדגישה: "אנחנו המועצה, אגף החינוך, נעשה הכול כדי להחזיר את המערכת לסדרה ולתת לילדים את הפתרון ההולם. מצד שני, אנחנו מצפים שכל כוחות הביטחון, הכוחות שאמורים לטפל בנושא של אלימות, לא יירתעו ויטפלו בזה בצורה קשה ביותר. כי זאת בעצם התשובה – אפס סובלנות לאלימות".

לקריאה נוספת:
הילד נשרט, האם הרביצה לגננת וחבטה את ראשה בקיר
חשד: הילד הפריע – הגננת הורתה לחבריו להכותו
חשד: גננת נתנה לתינוקת תחליף סם כדי להרגיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully