וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזה מנכ"לית משרד החינוך החדשה: מיכל כהן

30.9.2013 / 13:46

לאחר הודעת המנכ"לית היוצאת כי ברצונה לסיים את תפקידה, הודיע שר החינוך כי סגניתה תתפוס את מקומה. כהן הייתה אחראית להטמעת "אופק חדש", "עוז לתמורה" וחינוך חינם מגיל 3

מיכל כהן היא המנכ"לית הבאה של משרד החינוך - כך הודיע היום (שני) שר החינוך, שי פירון. בהתאם לנוהל, יביא השר פירון את המינוי לאישור ועדה בראשות נציב שירות המדינה וכן לאישור הממשלה. בשנים האחרונות שימשה כהן כסמנכ"לית בכירה במשרד החינוך ומנהלת המינהל הפדגוגי.

אתמול הודיעה מנכ"לית המשרד, דלית שטאובר, כי היא מבקשת לסיים את תפקידה. שטאובר מונתה על ידי שר החינוך הקודם גדעון סער, וכיהנה שנתיים בתפקיד. אתמול אמרה שטאובר כי "לאחר פתיחה מסודרת וללא תקלות של שנת הלימודים, העברת התקציב והתנעת המהלכים הנדרשים ליישום מדיניות שר החינוך, אני חשה כי זו העת להעביר את ניהול המשרד למשמרת הבאה". היא הוסיפה: "אני מודה על שיתוף הפעולה והאמון לו זכיתי משר החינוך ואני מאחלת הצלחה למשרד החינוך ולכל העושים במלאכה באתגרים הרבים העומדים בפתח בעת הזאת".

"הניסיון והכישורים יתרמו להובלת רפורמות"

במסגרת תפקידה במשרד החינוך הייתה המנכ"לית הנכנסת אחראית על מספר פרויקטים, בהם הטמעת רפורמת "עוז לתמורה" בבתי הספר העל יסודיים, הטמעת הרפורמה "אופק חדש" בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים, החלת חינוך חינם לילדים בגילאי 3-4, הנהגת מודל הניהול העצמי בבתי הספר, אקדמיזציה בתיכון והטמעת מסקנות ועדת דורנר בנוגע לתלמידי החינוך המיוחד.

כהן החלה את דרכה במערכת החינוך במגוון תפקידי הוראה, ביניהם מנהלת בית ספר ומפקחת, עליהם זכתה להוקרה וקיבלה פרסי הצטיינות על קידום הישגים לימודיים וערכיים. בשנים 2010-2008 מילאה תפקיד של יועצת פדגוגית למנכ"לית משרד החינוך וסמנכ"לית בכירה למנהל ולמשאבי אנוש, במסגרתו הובילה שורה של רפורמות בתחום השירות של עובדי ההוראה. היא בעלת תואר שני בחינוך ותעודה בתחום הניהול במגזר הציבורי מטעם בית הספר לניהול שבפריז.

השר פירון הגיב למינוי הבוקר: "במהלך עבודתי במשרד עמדתי על מעלותיה, כישוריה המקצועיים והניהוליים של הגב' מיכל כהן. היא זוכה להערכה, ומובילה ומטמיעה בהצלחה רבה תהליכים חינוכיים ורפורמות רחבי היקף ובעלי משקל משמעותי למערכת החינוך. הניסיון שצברה, לצד כישוריה הניהוליים, יסייעו ויתרמו בהובלת הרפורמות והאתגרים הגדולים העומדים בפתחה של מערכת החינוך בשנים הקרובות".

לקריאה נוספת
מנכ"לית משרד החינוך ביקשה לסיים את תפקידה
מורים חדשים פתחו שנה: "להשפיע על חיי הילדים"
משרד החינוך: שיעור הזכאות לבגרות עלה ל-49.8%

וואלה! סקול – ללמוד באינטרנט בכל מקום בכל זמן ובקצב שלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully