וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד הדמוקרטיה: תנו ציון לדמוקרטיה הישראלית

שבוע לפני פרסום הסקר השנתי של אמון הציבור בדמוקרטיה ובמוסדות השלטון, אנו מאפשרים לכם להשתתף בסקר המקוון, ולבחון היכן אתם עומדים ביחס ליתר הציבור בארץ ובעולם

איזה ציון מגיע לדעתך לדמוקרטיה הישראלית? עד כמה דומה השקפת עולמך להשקפה הרווחת בישראל ובעולם? המכון הישראלי לדמוקרטיה ואתר וואלה! מאפשרים לגולשים להשוות את עצמם ביחס לתוצאות מדד הדמוקרטיה הישראלית 2013, שיתפרסמו בתחילת השבוע הבא.

המדד, המתפרסם מדי שנה מאז 2003, נערך על ידי חברת דיאלוג, והוא פרי עבודת המחקר של צוות מרכז גוטמן לסקרים של המכון הישראלי לדמוקרטיה, בראשות פרופ' תמר הרמן. זהו סקר מסורתי המבקש לצייר תמונה מפורטת של עמדות הציבור הישראלי - על קבוצות המשנה שלו - בכל הנוגע לשיטת השלטון, תפקוד המערכת הפוליטית, נבחרי הציבור והערכים הדמוקרטיים המרכזיים.

מדי שנה מספק מדד הדמוקרטיה תובנות על שינויי מגמות בתפיסות הרווחות בציבור הישראלי. כך למשל, בשנה שעברה חשף המדד כי האמון בבית המשפט העליון רשם שיא של העשור האחרון, בעוד שאמון הציבור בתקשורת ירד בצורה ממשית ומידת שביעות הרצון מהמשטרה עלתה.

רוצים לדעת את מצבכם ביחס לדמוקרטיה הישראלית? ענו על השאלות המופיעות כאן, הלקוחות מסקר מדד הדמוקרטיה 2013. עמדותיך בהשוואה לתוצאות מדד הדמוקרטיה הישראלית יישלחו לדואר האלקטרוני שלך מיד לאחר הגשת מדד הדמוקרטיה לנשיא המדינה, ביום ראשון הקרוב, 6 באוקטובר.

מדד הדמוקרטיה בשנים קודמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully