וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי או זיוף? צפו בעב"מים שצולמו בשמי גרמניה

שלושה עצמים ירוקים שצולמו בשמי גרמניה וזכו לחותמת של אתר המתחמה בתצפיות עב"מים מעלים את השאלה האם אנחנו לבד ביקום. והתשובה? צפו ושיפטו בעצמכם

האם עבמ"ים ריחפו בשמי גרמניה? כך זה נראה לפי סרטון שפורסם לפני כשבוע ביוטיוב וצבר כבר מעל ל-100 אלף צפיות. בסרטון נראות שלוש צורות ירוקות שנעות באיטיות ומתנהגות בצורה מוזרה בזמן שהן מרחפות בשמי הלילה מעל העיר ויטנברג בגרמניה.

הסרטון פורסם ביוטיוב על ידי אתר המתמחה בפרסום תצפיות של עב"מים, והמומחים באתר תיארו את הסרטון כ"דבר האמיתי". לדבריהם, הצלם שפרסם את הסרטון השתמש באמצעים לראיית לילה וזום מלא ולכן איכות הצילום ירודה, אולם "הוא אינו יכול להסביר את התופעה שצילם, שהחלה שלוש דקות לפני ששלף את מצלמתו". לטענתם, אורות דומים תועדו גם בשמי בבלגיה.

צופים רבים שראו את הסרטון משוכנעים כי מדובר בחלליות של חייזרים. אז האם זו ההוכחה שאנחנו לא לבד ביקום? לא בטוח. סוכן FBI בשם בוב הנסון בדק את הסרטון עבור ההאפטינגטון פוסט ואמר כי העצמים "ברורים מדי". לדבריו, אפילו עם הטכנולוגיה הטובה ביותר ניתן להבחין בהילה – "מה שמעיד על שימוש באנימציית מחשב בכדי לייצר את הסרטון". בנוסף, הוא מטיל ספק באמיתות הסרטון כיוון ששמו של הצלם נותר אנונימי.

מה דעתכם, אמיתי או לא?

  • עוד באותו נושא:
  • עב"ם
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully