וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכן סמוי הפליל 27 חשודים בעבירות סמים ונשק

קובי מנדל

29.9.2013 / 11:20

בעקבות פעילות הסוכן בחודשים האחרונים, כ-220 שוטרים פשטו על בתי החשודים באזור הצפון, עצרו את החשודים ותפסו סמים, כסף מזומן וכלי רכב. המשטרה: צפויים מעצרים נוספים

27 חשודים בסחר בסמים ובעבירות נוספות נעצרו הבוקר (ראשון) במקומות שונים בצפון הארץ, בעקבות פעילות של סוכן סמוי שהופעל במהלך החודשים האחרונים על ידי מחלק הסוכנים בימ"ר צפון במשטרה. לטענת המשטרה, הסוכן הצליח לאסוף ראיות ולהפליל 32 חשודים בחשד לסחר בסמים מסוגים שונים, וכן בחשד לעבירות נשק ורכוש.

חומר החשוד כסם מסוג חשיש שנתפס בפשיטה של המשטרה על בתי חשודים בצפון, ספטמבר 2013. חטיבת דובר המשטרה
חשיש שנתפס בפשיטה/חטיבת דובר המשטרה

הבוקר פשטו כ-220 שוטרים מהמחוז הצפוני בפיקוד מפקד הימ"ר, נצ"מ משה כהן, על בתיהם של 27 חשודים. מימ"ר צפון נמסר שמדובר בחשודים בגילאי 20-50 מעפולה, מטבריה, מבית שאן, מהכפר דבורייה ומהכפר מוקייבלה. במהלך החיפושים, נתפס חומר החשוד כסם מסוג חשיש, שלושה כלי רכב ועשרות אלפי שקלים במזומן. החשודים יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום נצרת. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בהמשך.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, שיבח את עבודת השוטרים. "אנו נמשיך את המאבק העיקש נגד הסחר בסמים והנשק. מדיניות זו עוסקת גם בהגברת כושר ההרתעה של המשטרה, לחימה נחושה בפשיעה והגדלת סיכויי העבריין להיתפס", אמר ניצב עטיה.

לקריאה נוספת:
בדרך למסיבת טבע: עשרות נעצרו בחשד לסחר בסמים
שוטר חשף רשת הברחת סמים בינלאומית: "מכה קשה"
שני סוכנים סמויים הפלילו 67 סוחרי סמים ונשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully