וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ביממה: משפחה הותקפה במזרח ירושלים

25.9.2013 / 18:11

משפחת תיירים חרדים נכנסה בטעות לשכונת א-טור, מכוניתה נחסמה מכל הכיוונים והותקפה על ידי קבוצת נערים פלסטינים. האב: "אם הייתי עוצר היינו מתים". אירוע דומה קרה אתמול

אחרי שבני משפחת ברוכי הותקפה אתמול על ידי קבוצת פלסטינים באבו תור שבמזרח ירושלים, אירוע דומה אירע היום אחר הצהריים (רביעי) במזרח הבירה, בשכונת א-טור. לוואלה! חדשות נודע כי משפחת תיירים חרדים נכנסה בטעות למקום, נחסמה על ידי רכבים מכל הכיוונים, והותקפה לפי החשד על ידי קבוצת נערים פלסטינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית שהותקפה היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אב המשפחה, יואל ארפנס, שהגיע מארצות הברית לבקר בקבר אביו בהר הזיתים סיפר לוואלה! חדשות על שאירע: "אני נוסע בכביש הזה כל שנה ומעולם לא היו לי בעיות. בשלב מסוים חסם אותי רכב מקדימה ונוסף מאחורה. מהרכבים יצאו חמישה אנשים בני 15-18 והתחילו לידות בנו אבנים, לבעוט ברכב ולנסות להוציא אותנו משם". ארפנס סיפר כי התקיפה נמשכה כעשר דקות ואף שוטר או חייל לא נראה בשטח. "הם פתחו את הדלתות דרך החלונות השבורים והתחילו להכות בנו. אם הייתי עוצר היינו מתים. בן דודי ניסה להגן על שני הילדים, בני 14 ו-17, אבל נפצע בעצמו".

בן הדוד פונה לקבלת טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים בעיר, כשהוא סובל מיד שבורה ופניו ספגו מהלומה שגרמה לדימום. שאר בני המשפחה סובלים מחבלות יבשות וטופלו ללא צורך באשפוז רפואי. ממשטרת ירושלים נמסר כי סריקות נפתחו במטרה לאתר את התוקפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול, כאמור, משפחה מבית-אל נרגמה בסלעים על ידי עשרות צעירים, בשעה שעברה עם מכוניתה בשכונת אבו תור בדרך לשמחת בית השואבה בשכונת קדמת ציון בעיר. אב המשפחה, אסף ברוכי, נהג במכונית, שבה היו גם אשתו ושני ילדיהם, בני 4 ו-9. זמן קצר אחרי שנכנסו לשכונה, הקיפו את המכונית המשפחתית עשרות צעירים, ואלה החלו ליידות לעברם סלעים ואבנים. "בנס יצאנו משם בחיים", סיפר ברוכי, שספג פגיעות בראש ובצלעות. בנו נפגע מאבן בגב, והשניים טופלו במקום כשהם במצב קל. אם המשפחה, הסובלת מזעזוע מוח, פונתה לבית החולים שערי צדק והיא צפויה להישאר שם בימים הקרובים.

משפחה הותקפה במזרח ירושלים: "פוצצו הרכב באבנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully