וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה הותקפה במזרח ירושלים: "פוצצו הרכב באבנים"

24.9.2013 / 22:29

ההורים ושני ילדיהם, בני 4 ו-9, היו בדרכם לשמחת בית השואבה כשהותקפו לכאורה בידי עשרות צעירים ערבים בשכונת אבו טור. האב: "הילדים בכו". האם מאושפזת בבית החולים

תקרית אלימה במזרח ירושלים: משפחה מבית-אל נרגמה היום (שלישי) בסלעים על ידי עשרות צעירים, בשעה שעברה עם מכוניתה בשכונת אבו טור בדרך לשמחת בית השואבה בשכונת קדמת ציון בעיר. אב המשפחה, אסף ברוכי, נהג במכונית, שבה היו גם אשתו ושני ילדיהם, בני 4 ו-9. זמן קצר אחרי שנכנסו לשכונה, הקיפו את המכונית המשפחתית עשרות צעירים, ואלה החלו ליידות לעברם סלעים ואבנים. "בנס יצאנו משם בחיים", סיפר ברוכי, שספג פגיעות בראש ובצלעות. בנו נפגע מאבן בגב, והשניים טופלו במקום כשהם במצב קל. אם המשפחה, הסובלת מזעזוע מוח, פונתה לבית החולים שערי צדק והיא צפויה להישאר שם בימים הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" זכוכיות התנפצו, אבנים חדרו לרכב ופגעו בנו". המכונית המשפחתית לאחר האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוכי, העובד במזרח ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי הוא עושה שימוש בכביש שבו נסעה היום המשפחה באופן קבוע. "בכל יום אני עובר שם פעמיים ומעולם לא נתקלתי בבעיה", אמר. הוא תיאר כי התקרית האלימה החלה לאחר שנוצר במקום עומס תנועה שגרם להאטת הנסיעה. "בחור שעובד אתי והיה לפניי חטף כמה אבנים. כשהגעתי, הם כבר היו מוכנים יותר טוב, ובמשך שבע-שמונה דקות יידו עלינו אקרשטיינים (לבנים, י.א), אבנים ומכל הבא ליד. ישנם בתי ספר לאורך כל הציר ועשרות ילדים ונערים פשוט פוצצו את הרכבים שם באבנים".

"אשתי לידי הורידה את הראש וצרחה", תיאר ברוכי את הדקות בהן הייתה המשפחה לכודה במכונית. "מאחורה, שני הילדים בכו בחוסר אונים. זכוכיות התנפצו, אבנים חדרו לרכב ופגעו בנו. דם. צעקות. זוועה. אשתי דיווחה למשטרה תוך כדי שהיא ניסתה לגונן על הילדים. ניסיתי לצאת משם, אבל הם חסמו לנו את הדרך עם ברזלים. בסוף הצלחתי להזיז אותם עם הרכב ובמשך חצי קילומטר ליוו אותי עשרות נערים תוך שהם לא מפסיקים להכות בנו עד שהגענו לבית החושן, בית שגרים בו יהודים. מאבטחים ירדו ואז עשינו בקרת נזקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם היה לי נשק, הייתי משתמש בו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי ברוכי, לאורך כל האירוע לא הגיעו כוחות משטרה לחלץ את המשפחה למרות שיחת הטלפון הבהולה. "לי לא היה נשק אתי, אם היה - הייתי משתמש בו", אמר.

ממשטרת ירושלים לא נמסרה תגובה.

לקריאה נוספת:
חברון ביום שאחרי הפיגוע: "ממשיכים בשמחת החג"
זעם אחרי הרג החייל: "סוכות הפך לחג של דם"
חייל פותה בידי פלסטיני שעבד עמו - ונרצח ליד קלקיליה

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully