וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הכי שמן בעולם: איבד 304 ק"ג - ומצא אהבה

פול מייסון, ששקל 440 קילוגרמים, כנראה שמח לוותר על התואר המפוקפק. הודעה שקיבל מאישה שצפתה בסרט עליו הובילה לרומן טרנס-אטלנטי, וכעת הזוג המאושר מצפה לפגישתם הראשונה

פול מייסון, בריטי בן 52, לשעבר האדם השמן בעולם, מצא אהבה לאחר שהתגבר על הפרעת האכילה שלו והשיל 304 קילוגרמים ממשקלו. הוא קיבל הודעת פייסבוק מרבקה מאונטיין, אמריקנית בת 40, לאחר שראתה סרט דוקומנטרי שעוסק בסיפורו של מייסון, שהגיע בשיא למשקל של 440 קילוגרמים על ידי אכילה של כ-20 אלף קלוריות ביום, פי 10 מהכמות הנדרשת לאדם בוגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכל פי 10 מכמות הקלוריות הנדרשת לאדם בוגר. מייסון לפני הדיאטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרט שראתה מאונטיין, מוצג סיפורו של מייסון, שלא הצליח לקבל תמיכה מביטוח הבריאות הלאומי לביצוע ניתוחים להסרת העור העודף לאחר ההרזיה. הוא סיפר שהאכילה המוגזמת שלו החלה בשנות ה-20 לחייו, לאחר מות אביו ומחלה קשה של אמו. הוא התפטר מעבודתו כדוור לאחר שהמשקל שלו מנע ממנו להמשיך, ונאלץ לחיות במיטתו בסיוע מטפלים, כשהפסיק להיות מסוגל לעמוד או ללכת. הוא אמר לדיילי מייל הבריטי כי "היא צפתה בדוקומנטרי שלי וחשבה, 'אני רוצה לעזור למצוא סיוע לבחור הזה'".

"דיברנו ארבע שעות וחצי"

לאחר ההודעה הראשונה, השניים המשיכו לשוחח באמצעות תוכנת שיחות הווידאו סקייפ. מייסון מספר: "הייתי זהיר בהתחלה, אך לאחר שניהלנו שיחה, נרגעתי. דיברנו במשך ארבע שעות וחצי". את התפתחות הקשר ביניהם הוא מתאר כך: "היא לא באמת חשבה בכיוון רומנטי בהצלחה, היא רק רצתה לעזור לי למצוא מישהו שיבצע את הניתוח. בשיחה השנייה הבנתי שיש פה משהו מעבר לחברות. היא הרגישה אותו דבר והציעה שנהיה זוג".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא רק רצתה לעזור לי למצוא מישהו שיבצע את הניתוח". מייסון בגרסה המכווצת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזוג המאושר טרם נפגש, וכעת מייסון מקווה שאהובתו האמריקנית תבקר אותו בעיירתו איפסוויץ', שנמצאת במזרח אנגליה. הוא אמר כי היא "ממש רוצה לבוא לראות אותי", והודה שהוא "מאוד מתרגש" לפגוש את בת הזוג שלו לראשונה. למרות שהוא עדיין זקוק לקביים על מנת לעמוד וללכת, מייסון התגבר על הפרעת האכילה שלו בהצלחה, ועל הדרך מצא אהבה.

לקריאה נוספת
תינוק גדול במיוחד נולד ברמב”ם: ”משקל נדיר”
צפו: כך מעבירים אדם במשקל 610 ק”ג לבית החולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully