וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האם הקצינה חזרה מאפגניסטן, והפתיעה את בתה

הנערה בלה לאנד לא ראתה את אמה, קצינה בצבא ארה"ב המשרתת האפגניסטן, זה זמן רב. לקול תשואות אוהדי קבוצת הפוטבול של של אוניברסיטת ויסקונסין הן נפגשו לראשונה זה חצי שנה

ישנן סיבות רבות להריע ולעודד במהלך משחק פוטבול, אך לבלה לאנד, נערה בת 13 שנכחה במשחק פוטבול באוניברסיטת ויסקונסין-מדיסון בארצות הברית, הייתה סיבה מיוחדת. לאנד חשבה כי היא הוזמנה למשחק כאורחת הכבוד, כחלק מטקס הכתרת "המשפחה הצבאית של המשחק" המסורתי הנערך בתחילת כל משחק פוטבול-מכללות בארצות הברית, כיוון שאמה, ג'יין ג'יי.אר לאנד, היא קצינת צבא בדרגת קפטן המשרתת באפגניסטן. מה שלאנד הבת לא ידעה זה שאמה, אותה לא ראתה מאז חודש אפריל השנה, הגיעה לאיצטדיון בוויסקונסין, ולקול תשואות עשרות אלפי האוהדים הפתיעה אותה בתחילת המשחק.

צפו בשידור המפגש בין האם לבת

כרוז המשחק, שסיפר לקהל המשולהב על השירות הצבאי של קפטן לאנד באפגניסטן ועל כך שהיא צפויה לחזור לחופשה קצרה בחודש אוקטובר בלבד, פנה אל הנערה, והכריז: "בלה, לפעמים התכניות משתנות". לאנד הבת הסתובבה לאחור, והבחינה כי אמה, אותה לא ראה זה קרוב לחצי שנה, עומדת מולה, עם מדי צבא כמובן, ומחייכת. 80,772 האוהדים לא נותרו אדישים, נעמדו על רגליהם והריעו לאם ולבת שהתחבקו במשך דקה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully