וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסף מורדם ומונשם: "כל עם ישראל מתפלל לרפואתו"

24.9.2013 / 7:48

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, עדיין מורדם ומונשם בבית החולים הדסה עין כרם. נתניהו שוחח עם בנו וח"כ ישי קרא להרבות בתפילות. "מייחלים לראות אותו מרביץ תורה"

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

מתפללים לשלום מרן: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר אמש (שני) לרב יצחק יוסף, הרב הראשי הספרדי ובנו של מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. נתניהו התעניין במצבו של הרב עובדיה יוסף, ומסר שהוא יחד עם כל עם ישראל מתפללים לרפואתו. ראש הממשלה ביקש עוד למסור כי הוא מכיר מקרוב את דאגת בנים להוריהם (אביו של נתניהו, בן-ציון, הלך לעולמו לפני מספר חודשים).

לפני כן קראו מנהיגי ש"ס להמשיך ולהתפלל לשלום מנהיגה הרוחני של התנועה. ח"כ אלי ישי ביקש בשיחה עם וואלה! חדשות להתפלל לרפואת הרב, שמורדם ומונשם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. "כל תפילה של כל יהודי למען מנהיג ופוסק הדור תעזור", אמר. ישי הוסיף: ?ההרדמה נועדה על מנת להקל על הרב והתקווה שתוך מספר ימים ינקזו את כל המים מריאותיו ומצבו יתייצב. דיברתי עם הרב אחר הצהריים. הוא היה חלש, היה לו קשה לדבר והוא סבל מכאבים חזקים?.

כנס בחירות ש"ס, נובמבר 2012. עומר מירון
מתפללים לשלומו. עובדיה יוסף/עומר מירון

בעקבות ההחמרה במצב הרב יוסף, השר אורי אריאל מהבית היהודי קרא לציבור הרחב להתפלל לרפואתו השלמה של הרב חיים עובדיה יוסף בן ג?ורג?יה. ?עולם התורה ועם ישראל מייחלים לראות את כבוד מרן חוזר ומרביץ תורה לרבים. אני קורא לציבור הרחב העתירו בתפילותיכם לרפואתו המלאה?. גם השר נפתלי בנט קרא להתפלל למען הרב.

פרופ? דן גילון, רופאו של הרב עובדיה יוסף, עדכן הבוקר כי למרות העובדה שהרב מורדם ומונשם, הלילה האחרון היה שקט אך ללא שינוי משמעותי. ?מצבו יציב מבחינת המערכות השונות וזה משמח אותנו?, אמר גילון, "יש רושם של שיפור מסוים וההנשמה עובדת כמו שצריך?. במהלך הבוקר תתקיים הערכה מדוקדקת של מצבו. בני משפחתו של הרב יוסף נקראו אתמול לשוב לבתיהם לאחר שנמסר להם כי המצב קשה אך אינו קריטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"אין הידרדרות קיצונית במצבו"

מוקדם יותר הורדם הרב יוסף, והוא חובר למכונת הנשמה. שלשום עבר הרב יוסף טיפול להשתלת קוצב לב זמני, ואתמול בבוקר הרב בן ה-93 טופל בדיאליזה בשל העובדה שכליותיו חדלו מתפקוד מלא. לפני הטיפול הסביר לו יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, השוהה ליד מיטתו בימים האחרונים על ההליך, ולאחר מכן התבקש יוסף לחתום על טפסים רפואיים בהם נתן את הסכמתו לטיפול. נראה כי בסיום הטיפול נחלש גופו של יוסף משמעותית; הרופאים זיהו כי הוא מתקשה לנשום ונאלצו לחבר אותו למכונת הנשמה. סביב מיטתו שוהים כמה מבניו, בני משפחתו ומקורביו.

פרופ' דן גילון מבית החולים עדכן הערב: "מעבר לנתונים שאתם מכירים, הסיבה להנשמה היא ירידה במצב הנשימתי של הרב, שהקשתה עליו. ההנשמה לא נעשתה במסגרת הידרדרות קיצונית או החייאה, אלא כהחלטה להקדים תרופה למכה. זה נעשה בצורה נינוחה על ידי אנשי מקצוע כדי לייצב את המצב. אחרי ההנשמה הרב לחלוטין יציב, עם לחץ דם סביר ודופק תקין".

עוד על מצבו של הרב עובדיה יוסף
הידרדרות חמורה: הרב עובדיה יוסף מורדם ומונשם
הרב עובדיה עבר טיפול דיאליזה. ברחוב החרדי מתפללים
הרב עובדיה יוסף אושפז בבית חולים בשל הרעה במצבו

עדכון ראשון: 22:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully