וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מטיילים ישראלים תקועים על הר מושלג ברומניה

רמי שני

22.9.2013 / 18:02

השניים, בני 29 ו-26, נתקעו על הר מולדובנו שבדרום המדינה בעקבות סופת שלגים. צוות חילוץ ישראלי פועל לחלצם: "הם נערכים לרדת למטה ברגל כשהם מחוברים אחד לשני ברצועות"

שני מטיילים ישראלים נתקעו על הר מולדובנו שבדרום רומניה בעקבות סופת שלגים. השניים הגיעו במהלך טיול להר, שפסגתו היא הגבוהה בהרי הקרפטים והוא מתנשא לגובה של 2,540 מטרים, אך לא הצליחו לפלס את דרכם מטה בגלל השלג הכבד.

האזור בו נמצא הר מולדובנו ברומניה

צוות חילוץ ישראל פועל לחלץ את השניים, בני 29 ו-26. מנכ"ל חברת החילוץ, חיליק מגנוס, סיפר כי צוות שלו שהוביל טיול הררי לא הרחק משם, התבקש הבוקר (ראשון) להגיע אל השניים ולסייע להם לרדת מהפסגה המושלגת והקרה. "הבנו מהודעת ה-SMS שהשניים שלחו כי הם נמצאים בתוך בקתה בסופת שלגים קשה", סיפר מגנוס. "הצוות ששיגרנו אליהם איתר אותם ועתה הם נערכים לרדת למטה במסע רגלי קשה כשהם מחוברים אחד לשני ברצועות". ההערכה היא כי החילוץ יימשך כמה שעות.

ביום חמישי נמצאה גופתה של ים לוי, המטיילת הישראלית בת ה-23 שנעדרה במשך כעשרה ימים, באזור שבו טיילה בדרום גרמניה. נסיבות מותה של לוי, תושבת לפיד שליד מודיעין, טרם התבררו במלואן. לאחר מציאת גופתה, הגיעו מכרים, חברים וקרובי משפחה לבית משפחתה של ים כדי להביע את תנחומיהם לאחיה. הוריה שהו בגרמניה, לאחר שהמריאו לשם כדי לסייע בחיפושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully