וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תינוק נמחץ למוות במסוע מזוודות בנמל תעופה

תינוק בן 5 חודשים מצא את מותו כשנמחץ במסוע המזוודות בשדה תעופה בספרד; הרשויות מנסות להבין כיצד הגיע לשם. "האם כנראה הניחה את התינוק על המסוע כשהלכה לקחת משהו"

טרגדיה בספרד: חוקרים מנסים להבין כיצד תינוק בן חמישה חודשים מצא את מותו שלשום (רביעי) על מסוע מזוודות בשדה התעופה בעיר הדרומית אליקנטה. דוברת רשות שדות התעופה הספרדית, אמרה אתמול כי לא ברור כיצד התינוק הגיע למסוע. "התינוק היה על מסוע המזוודות, אבל לא היה יכול להגיע לשם לבדו", אמרה הדוברת, "מישהו היה צריך לשים את התינוק שם. אני לא יודעת איך הוא הגיע לשם".

אמו של התינוק, אזרחית אמריקנית, הגיעה לשדה התעופה ביום רביעי בערב בטיסה מלונדון יחד עם שני ילדיה. האב, אזרח קנדי, חיכה להם באולם קבלת הפנים בשדה התעופה של אליקנטה לקראת חופשה משפחתית.

נוסע מיואש ממתין לטיסה שנדחתה בגלל השלג בטרמינל 5 בשדה התעופה הית'רו בלונדון. רויטרס
"התינוק היה על מסוע המזוודות, אבל לא היה יכול להגיע לשם לבדו"/רויטרס

בשדה התעופה הסבירו שמסוע המזוודות מיועד לתיקים גדולים במיוחד, כמו גם לעגלות תינוק. המסוע נע בכיוון אחד בלבד ומופעל באמצעות חיישן רק כאשר תיקים גדולים מועמסים על גביו. לא ברור אם המסוע היה בתנועה כאשר הילד הונח עליו. על פי הערכות המשטרה, ייתכן שמשקל הילד והמנשא שהונח על גבי המסוע הפעיל את תנועת המסוע. קצינת ביטחון בשדה התעופה אמרה לרשת הטלוויזיה האמריקנית סי-אן-אן כי "האם כנראה הניחה את התינוק על המסוע כשהיא הלכה לקחת משהו". לאחר שהמסוע החל לפעול, התינוק נלכד ונמחץ בין גלגליו.

הצוות הרפואי בשדה התעופה מיהר לזירה, אך לא הצליח להחיות את התינוק. על אף הערכת הרשויות במדינה שמדובר בתאונה, נפתחה חקירה בנושא ונגבו עדויות מזוג ההורים כבר בשדה התעופה.

לקריאה נוספת:
זעזוע בניו יורק: תינוק בן שנה נורה למוות בעגלה
פעוט בן שנתיים חולץ מרכב נעול ברעננה; מצבו טוב
מה מאפיין הורה ששוכח פעוט ברכב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully