וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מקרי טבח רבים, נשק חצי אוטומטי אחד

17.9.2013 / 16:10

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מייקל אורן, שגריר ישראל בארצות הברית, הצהיר היום כי ישראל מעוניינת בנפילתו של נשיא סוריה בשאר אסד: "אנו מעדיפים את הרעים שלא נתמכים על ידי איראן על פני אלו שכן". עד עתה נמנעה ישראל מלתמוך באסד או במורדים, שחלקם ג'יהאדיסטים.

בני משפחתה של האם שחשודה ברצח ילדיה מביעים בה היום תמיכה. "היא תזכה לחיבוק מהמשפחה כשהיא תחלים", אמר לוואלה! חדשות בעלה של אחות החשודה. אבי הילדים יגיע היום לארץ ויחליט לגבי מועד הלוויות.

בדיון שהתקיים היום בכנסת עקב החלטת בג"ץ כי החוק למניעת הסתננות אינו חוקתי קם תושב דרום תל אביב באקט מחאתי והחזיר את תעודת הזהות שלו ליושב ראש הוועדה מירי רגב.

AR-15 - כך נקרא הנשק החצי אוטומטי שהשתמש בו ארון אלכסיס כשביצע את הטבח בבסיס חיל הים בוושינגטון אתמול. אבל מתברר שזה בדיוק אותו הרובה ששימש את הרוצחים במקרי הטבח המזעזעים האחרונים שהיו באמריקה: אדם לנזה שרצח ילדים בבית ספר יסודי בקונטיקט, ג'יימס הולמס שפתח באש באמצע הופעת הבכורה של הסרט באטמן, ובמקרים נוספים.

מזג האוויר: היום ומחיר יהיה נאה. בחג סוכות תחול הכבדה בעומס החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully