וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים בירושלים: "ראש השב"כ נהג כלפינו באלימות"

לפי ערוץ 10, הצעירים ערכו מסיבה בשכונת רמות בעיר, ובשלב מסוים הגיעו יורם כהן, תושב האזור, ומאבטחו וביקשו להנמיך את המוזיקה. "הוא תפס אותי ביד, התחילו דחיפות"

צילום ועריכה: באדיבות ערוץ 10

(תיעוד ערוץ 10: כהן בשכונת רמות בירושלים, אמש)

עשרה צעירים מאזור שכונת רמות בירושלים טוענים כי נחשפו אתמול (שני) לאלימות מצד ראש השב"כ, יורם כהן, ומאבטחו האישי, לאחר שהשניים הגיעו וביקשו מהם להנמיך את עוצמת המוזיקה שהשמיעו במקום. כך פורסם אמש בערוץ 10.

לטענת הצעירים, האירוע התרחש לאחר שכהן, תושב האזור, הגיע עם מאבטחו לחורשה בשכונה וביקש מהצעירים להנמיך את עוצמת המוזיקה שהשמיעו במקום. בסרטון שפורסם אמש נראה כלי הרכב של כהן עוזב במהירות את המקום. מהדיווח עולה כי בסביבות השעה 1:00 ערכו הצעירים מסיבה בחורשה בשכונה והשמיעו מוזיקה בעוצמה גבוהה שהפריעה את מנוחת השכנים. עוד עולה כי כהן הזעיק את המשטרה למקום, אולם הצעירים נותרו בחורשה והמשיכו להרעיש.

"הוא התחיל להעיף דברים"

לטענת הצעירים, בשלב מסוים הגיע כהן בעצמו לחורשה יחד עם מאבטחו. "הוא תפס אותי ביד ואז אמרתי לו להוריד אותה, שאני לא רוצה מריבה ואלימות", סיפר אחד הנערים לערוץ 10. "אמרתי לו שאין לו זכות לגעת בי. הוא ענה 'אתם עושים רעש' והתחיל להעיף דברים. הסברתי להם שאנחנו לא רוצים אלימות, והתחילו דחיפות".

בתגובה מסר השב"כ: "האזרח יורם כהן ביקש מחבורת צעירים שקיימה מסיבה בסמוך לביתו והרעישה לאורך כל הלילה להפסיקה. במקביל, משטרת ישראל הגיעה למקום ופינתה את הצעירים מהמקום".

בחודש יוני היה כהן מעורב בתאונת שרשרת בכביש בגין שבירושלים, אך הוא לא נפגע. בתאונה היו מעורבים שמונה כלי רכב. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה העניקו טיפול לארבע נפגעים קל. משה לוי, חובש מתנדב של איחוד הצלה שהיה בין הראשונים להגיע לזירת התאונה אמר לוואלה! חדשות: "הרכב שנפגע באופן הקשה ביותר היה שלו (של ראש השב"כ יורם כהן – י.א). הבנו שמדובר היה באישיות. היו שם שני מאבטחים, אחד שלא יצא מהרכב והשני עמד ליד הדלת. ניגשתי אליהם ושאלתי אותם אם הם נפגעו והם אמרו לי שהכל בסדר. הם המתינו לרכב חילופי שהגיע והמשיכו הלאה".

לקריאה נוספת
ראש השב"כ היה מעורב בתאונת שרשרת בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully