וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית דרומית לבית שמש: שני נהגים נהרגו

הנהגים, התנגשו חזיתית בכביש 38 סמוך לגבעת ישעיהו, וכתוצאה מכך נהרגו במקום. מוקדם יותר נהרג ילד בן 12 לאחר שהמכונית בה נסע עם אמו ואחיו התהפכה בגליל המערבי

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

דבי שמיאל, בת 48 ממושב שריגים, ורובין אברהם, בן 60 מאופקים, נהרגו היום (שני) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 38, סמוך ליישובים גבעת ישעיהו ונחושה דרומית לבית שמש. מעוצמת הפגיעה, עלה אחד מכלי הרכב על גדר הבטיחות שבצד הכביש. צוותי מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו לזירת התאונה דיווחו כי נהגי שתי המכוניות נלכדו בכלי הרכב. הם נאלצו לקבוע את מותם של השניים ופעלו לחילוץ הגופות. לא היו נוסעים נוספים בכלי הרכב.

ראש מדור תאונות דרכים במשטרת ירושלים, רב-פקד משה כהן, התייחס לחקירת התאונה ואמר: "כרגע, החקירה בראשיתה וכל הכיוונים נבדקים, כולל האפשרות שהיה שימוש בטלפון סלולרי תוך כדי הנסיעה או גורמים אחרים. חשוב שהנהגים ישימו לב לנסיעה ולא יתעסקו עם דברים אחרים. בסך הכל גם מדובר עדיין בימים חמים וחשוב להיות מרוכזים בנהיגה ולא להסיח את הדעת באמצעות דברים אחרים". לדבריו, אחד מכלי הרכב סטה ככל הנראה מנתיב נסיעתו.

גבר ואישה נהרגו בהתנגשות חזתית בין שני כלי רכב בעמק האלה, 16 בספטמבר 2013. מד"א
זירת התאונה בכביש 38, היום/מד"א

חובש רפואת חירום של מד"א, אביעד ליכטמן, שהגיע למקום סיפר כי "כשהגענו למקום, התגלתה לעינינו תאונה חזיתית קשה ביותר. נהגת ונהג נלכדו כל אחד ברכבו. ניסינו להגיע אליהם על מנת להעניק להם טיפול רפואי, אך הרכבים היו מעוכים והגישה אליהם הייתה קשה ביותר". לדבריו, "בסיוע כוחות הכיבוי ולאחר מאמצים, חולץ אחד הנהגים, גבר כבן 50 ומהרכב השני חולצה אישה כבת 48. הם חולצו כשהם מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק ועם פגיעה רב מערכתית. ניסינו לראות אם ניתן להציל אותם, אך הפגיעות היו קשות ביותר ולצערנו הם נמצאו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

מאיר אקר, קצין המבצעים של זק"א בירושלים, סיפר בזירת התאונה: "קיבלנו קריאה על תאונה קשה. לצערנו שני הרוגים במקום - אישה וגבר. אנחנו מטפלים יחד עם המשטרה בזירה. לצערנו, בכביש הזה אנחנו יודעים על תאונות קשות עם הרוגים. הגופות מפונות לצורך זיהוי ולאחר מכן נודיע למשפחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זירת התאונה דרומית לבית שמש

הבוקר נהרג ילד בן 12 בהתהפכות מכונית בקטע הכביש שבין הכפר פסוטה ליישוב אלקוש שבגליל המערבי. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר באם אשר נסעה עם שני ילדיה ואיבדה שליטה על הרכב. בהתהפכות נהרג אחד הילדים. האם והבן השני נפצעו באורח קל ופונו על ידי צוותים של מגן דוד אדום לבית החולים בנהריה.

בנוסף, כ-15 בני אדם נפצעו הבוקר באורח קל לאחר שאוטובוס ומשאית התנגשו בצומת חולון. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לפצועים. באירוע אחר נפצעה ילדה בת 8 באורח בינוני כשנפגעה מרכב בדרך בן צבי פינת שדרות ירושלים ביפו. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא סובלת מפגיעות בראש ובגפיים.

תאונת דרכים ליד גבעת ישעיהו. איחוד הצלה
זירת התאונה בכביש 38/איחוד הצלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully