וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הזמינה מהשכן רצח אישה שאיימה על בנה

קובי מנדל

15.9.2013 / 14:31

החשודה, אם חד-הורית כבת 30 מנהריה, נעצרה בחשד שפנתה לשכן שלה וזה הציע לשכור את שירותיה של משפחת פשע לביצוע החיסול. עקב פניית השכן למשטרה נעצרה האם על ידי שוטר סמוי

חשד לניסיון לשידול לרצח בנהריה: תושבת העיר, אם חד-הורית כבת 30, נעצרה לאחרונה בחשד שניסתה לשכור את שירותיו של שכן המתגורר אצלה בשכירות ביחידת דיור, כדי לחסל אישה כבת 40 שלטענתה הטרידה אותה ואת בנה, וכן את חברה לחיים. מחר (שני) צפויה הפרקליטות להגיש נגדה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה, ובו היא תואשם בניסיון שידול לרצח. כמו כן, תבקש המשטרה לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

לטענת החשודה, השכן ששמע מפיה על המטרד הציע לה את עזרתו בגיוס משפחת עבריינים לחיסול האישה. כמו כן, החשודה הדגישה בפניו שאין לה רצון לפגוע בילדיה ובמשפחתה. לטענתה, השכן פנה למשטרה, וזו העמידה שוטר סמוי שיצר קשר עמה. החשודה שילמה לו אלף שקלים "על החשבון" ונעצרה.

"נסחפה אחר הצעתו של הסוכן המשטרתי"

מהחקירה עולה כי המקרים אירעו בשבועות האחרונים. לטענת החשודה, האישה שהטרידה אותה ואת בן זוגה נהגה להגיע לביתה, לתקוף אותה ואת בנה, וכמו כן נהגה להתקשר ולאיים עליה ועל בן זוגה באלימות ואף להטרידה במקום עבודתה. החשודה טענה כי הרקע הוא חוב כספי של בן זוגה ל"מטרידה" בהיקף של מאות אלפי שקלים.

עורכת דינה של החשודה, תמי אולמן, מסרה לוואלה! חדשות: "החשודה הודתה בביצוע המעשה של ניסיון שידול לרצח. היא נסחפה אחר הצעתו של הסוכן המשטרתי שהציע לה לבצע את המעשה. מדובר באם חד-הורית שנקלעה למצב נפשי קשה, ומיד כשנעצרה הביעה חרטה על המעשה. מדובר בחשודה ללא כל עבר פלילי".

לקריאה נוספת
לאחר כשנה: נעצר חשוד ברצח קרובת משפחתו בנהריה
חשד לשוד ורצח: גופת אישה התגלתה בדירתה בנהריה
חשד לרצח בנהריה: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully