וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עב"ם תועד בשידור חי בנברסקה?

שון מקמלן, חזאי רשת KLKN בעיר לינקולן, מאמין שמצלמת התחנה תיעדה בשידור חי עצם לא מזוהה, דמוי יהלום, שריחף במשך 45 דקות בשמי העיר. "נעשה הכל כדי לברר מה זה היה"

צילום מסך

תושבי העיר לינקולן שבמדינת נברסקה בארצות הברית מנסים כבר יותר מעשרה ימים לברר מהו הגוף השמיימי והבלתי מזוהה שריחף בשמי העיר בתחילת החודש, ואשר תועד במצלמות רשת הטלוויזיה המקומית. אתר "הפינגטון פוסט" דיווח אמש (שבת) כי הגוף הלא-מזוהה, שריחף במשך 45 דקות בליל 4 בספטמבר, תועד בשידור חי על ידי מצלמה שהוצבה על מגדל תחנת KLKN, עד אשר נעלם זמן קצר לפני זריחת השמש. "אף פעם לא ראיתי דבר כזה לפני כן. אפילו אמרתי זאת כמה פעמים בשידור כשתיארתי את הגוף הזה", סיפר חזאי רשת KLKN, שון מקמלן, בכתבה ששידרה עמיתתו בערוץ התקשורת, ג'ן שנז.

"צפינו בגוף הזה במשך זמן רב, הייתה לו צורה של איצטרובל עם פסים שחורים במרכז", סיפר מקמלן. "נדמה היה כאילו חבל השתלשל ממנו כלפי מטה, אבל סביר להניח כי מדובר במעין השתקפות שנוצרה מכיסוי עדשת המצלמה". צוות הטלוויזיה ששידר את התמונות ממשיך בניסיונות לברר מהו הגוף דמו היהלום שריחף בשמי העיר לינקולן. ריץ' ווב, תושב העיר החבר בקבוצה העוקבת אחר עב"מים, סיפר כי דווח לו על גוף שמיימי, הזהה בצורתו לעצם הבלתי מזוהה שתועד בעירו, שנצפה כ-320 קילומטרים מנברסקה כמה שעות קודם לכן. לדברי שנז, ברשות התעופה הפדרלית בארצות הברית (FAA) לא נרשמה פעילות לא שגרתית במרחב האווירי של נברסקה ב-4 בספטמבר.

פרופסור טימותי גאי, מרצה לפיזיקה מאוניברסיטת נברסקה שהתראיין לכתבה, שלל כל אפשרות כי מדובר בגוף שהגיע מחוץ לכדור הארץ. להערכתו, "מדובר בכלי טיס ממשלתי או שהייתה זו מעין השתקפות שנוצרה על עדשת המצלמה המוצבת במגדל התחנה". חזאי התחנה, מקמלן, חושב אחרת ובעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "נכון לעכשיו אין לנו מושג לאן זה יוביל, אך המטרה שלנו היא לעשות הכול כדי לגלות מה תועד לפנות בוקר בשמי העיר לינקולן".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully