וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הותקפה, התחננה לעזרה מהחבר - ונאנסה שוב"

קובי מנדל ושלומי גבאי

11.9.2013 / 0:01

בית משפט השלום בחיפה האריך בשישה ימים את מעצרם של שני האריתראים החשודים באונס בת 24 בדירתם בחיפה. לטענתה, לאחר שנאנסה על ידי אחד מהם, חברו הצטרף ואנס אותה גם כן

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול (שלישי) בשישה ימים את מעצרם של שני אזרחי אריתריאה, כבני 30, שנעצרו שלשום בחשד כי אנסו צעירה בת 24 בדירתם בחיפה. בהחלטתו קבע השופט, זאיד פלאח, כי "קיים חשד סביר שהחשודים ביצעו את המיוחס להם".

השניים נעצרו לאחר שהצעירה, תושבת העיר, הגיעה במהלך הלילה לתחנת המשטרה, עם חבלות וכשחזייתה קרועה, והתלוננה כי נאנסה על ידי שני נתינים זרים מאריתריאה בדירתם בשכונת הדר הכרמל בעיר. לטענתה, היא התלוותה לשניים לדירתם, שם אנס אותה אחד מהם. היא התחננה בפני החשוד השני שיעזור לה, אך הוא הצטרף לחברו ואנס אותה גם כן.

"נדף מהם ריח של אלכוהול"

שני החשודים הכחישו את החשדות המיוחסים להם, אולם אחד מהם טען כי המתלוננת נמלטה מהבית לאחר שבינה לבין חברו פרץ עימות על רקע כספי. "לטענתו, הוא לא קיים עמה מעולם יחסי מין או יחסים מכל סוג אחר", אמר בתום הדיון סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר נדשי. "בטוחני שחקירת המשטרה, ככל שתתארך ותתעמק, יתגלו בה דברים נוספים כיוון שיש פה דברים לא ברורים: מדוע הגיעה לשם? מי זאת הבחורה הזאת? האם היא נשואה? האם יש לה מה להסתיר? האם היו לה מניעים כלשהם להגשת תלונת שווא נגד החשודים? דברים כאלה כבר קרו בעבר. לכן, טוב תעשה המשטרה אם תחקור את המקרה עד תום ולעומק". הוא טען גם כי המתלוננת ככל הנראה הייתה תחת השפעת אלכוהול והייתה מבולבלת בשל מצבה. גם המשטרה הודתה כי "מהמתלוננת ומהחשודים נדף ריח של אלכוהול".

עורכת הדין ראניה סרוג'י, המייצגת את החשוד השני, טענתה כי בין מרשה לבין המתלוננת הייתה היכרות חד פעמית.
"הוא ראה אותה בערב ומעבר לכך כלום", אמרה. "כפי ששמענו באולם, היא הצביעה עליו וזיהתה אותו. אין לי ספק שזו טעות בזיהוי ובית המשפט יראה שזהו לא האדם שמעורב במעשה זה ובית המשפט ישוכנע בטענות שלנו, שהוא כלל לא מעורב בעבירה זו".

סנ"צ אלי מגן, ראש משרד החקירות, המודיעין והבילוש בתחנת חיפה סיפר אתמול לוואלה! חדשות כי "מדובר בצעירה שהכירה את השניים היכרות מוקדמת. הם הזמינו אותה לדירה שבה הם מתגוררים עם עובדים זרים נוספים מאריתריאה. בדירה הם שתו לשוכרה ולטענתה תוך כדי כך הם קיימו עמה יחסי מין בניגוד לרצונה. היא נמלטה מהדירה והתלוננה במשטרה. בעקבות התלונה, נעצרו השניים בקרבת הדירה וכן עוכבו עוד ארבעה עובדים מאריתריאה הגרים באותה דירה".

חשד: שני אריתראים אנסו צעירה בדירתם בחיפה

עדכון ראשון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully