וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני אריתראים אנסו צעירה בדירתם בחיפה

קובי מנדל

10.9.2013 / 8:55

הצעירה, תושבת העיר בת 24, הגישה תלונה במשטרה לפיה הגיעה לדירה בשכונת הדר הכרמל ושם אנסו אותה השניים. החשודים, כבני 30, נעצרו ויובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם

שני גברים כבני 30 נעצרו הלילה (שלישי) בחשד שאנסו צעירה בת 24 מחיפה. הצעירה הגיעה במהלך הלילה לתחנת המשטרה והתלוננה כי נאנסה על ידי שני נתינים זרים מאריתראה בדירתם בשכונת הדר הכרמל בעיר. לטענתה, היא התלוותה לשניים לדירתם, ושם הם אנסו אותה. חוקרי תחנת חיפה עצרו את השניים, והבוקר הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר.

סנ"צ אלי מגן, ראש משרד החקירות, המודיעין והבילוש בתחנת חיפה מסר לוואלה! חדשות: "מדובר בצעירה שהכירה את השניים הכרות מוקדמת. הם הזמינו אותה לדירה שבה הם מתגוררים עם עובדים זרים נוספים מאריתראה. בדירה הם שתו לשוכרה ולטענתה תוך כדי כך הם קיימו עמה יחסי מין בניגוד לרצונה. היא נמלטה מהדירה כן והתלוננה במשטרה. בעקבות התלונה, נעצרו השניים בקרבת הדירה וכן עוכבו עוד ארבעה עובדים מאריתראה הגרים באותה דירה". לדבריו, החשודים, המועסקים בישראל ברישיון כעובדים זרים, מכחישים כל קשר למעשה.

לפני כשבוע וחצי נעצר תושב חיפה בחשד לאונס ולמעשה סדום בדיילת מארצות הברית בשנות ה-20 לחייה בחדר בבית מלון בתל אביב כחודש קודם לכן. על פי החשד, הצעירה בילתה במועדון בעיר שם פגשה את הצעיר, אלעד ויניגר בן 26, יחד עם צעיר נוסף. לאחר הבילוי היא הגיעה עם השניים לבית המלון, שם, על פי החשד, ביצעו בה השניים את המעשים. החשוד השני טרם נעצר.

לפני כשבועיים נעצר תושב תל אביב בן 20 בחשד שאנס, ביחד עם ארבעה מחבריו, צעירה בת 22. הצעירה התלוננה כי הגיעה עם חברתה, שלה הכרות מוקדמת עם החשוד, לדירתו בדרום תל אביב, שם הוא וחבריו הפשיטו אותה ואנסו אותה. על פי תלונת הצעירה, היא הגיעה עם חברתה לדירה, שם, על פי גרסתה, הן פגשו אותו יחד עם ארבעה מחבריו. הם שתו לשוכרה, ובמשטרה חושדים שאף נעשה שימוש בסם האונס. לטענת הצעירה, בשלב מסוים, כשהייתה מעורפלת חושים, חמשת החשודים הפשיטו אותה, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully